Hvad ønsker DU dig til jul?

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

det er heller ikke kun det, jeg ønsker mig.. Der er lidt mere specifikke ting også :)
Billede
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Jeg køber af princip aldrig gaver fra en ønskeliste - det personlige i det at give en gave forsvinder helt.

Hvis du ikke kender personen godt nok til at give personen en gave som personen har brug for, så kender du ikke personen godt nok til at give en gave i første omgang.

Ønskeseddel er ikke noget jeg har lavet siden jeg var barn.

Dermed ikke sagt at jeg ikke kan have nogle ting jeg gerne så der kom i en gave, men det er ikke noget jeg skriver på flot glanspapir og sender ud til gud og hver mand.
mt^1
Geografisk sted: Hos din Mor

Indlæg af mt^1 »

hold nu op mail,, din ønskeseddel bliver hus om delt med overskriften "toysrus" og er på ca 78 sider..
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Sig-Mund

Indlæg af Sig-Mund »

Eftersom jeg rejser 2 måneder til Sydafrika 5 januar så står der i år vandrestøvler og "safari tøj" på min ønskeseddel, og det er faktisk det eneste.

Derfor bliver det også nogle dejlige tømmermænd jeg vågner op med 1 januar, velvidende at jeg 4 dage efter rejser ned til varmen, istedet for at være de 2 koldeste måneder i Danmark
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

DjMail skrev:Jeg køber af princip aldrig gaver fra en ønskeliste - det personlige i det at give en gave forsvinder helt.

Hvis du ikke kender personen godt nok til at give personen en gave som personen har brug for, så kender du ikke personen godt nok til at give en gave i første omgang.
måske bare lidt svært, hvis man som jeg giver sine bedsteforældre gave hvert år. Som hhv. 70, 80 og 83-årig kan det godt være lidt svært at være så opfindsom, og det gælder også den anden vej rundt.
Billede
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Det er rigtigt, men jeg mener dog stadig at de personer som man er på "gave" med, er personer man bør kende godt nok til at finde noget de har brug for, vil blive glade for eller som har en symbolsk værdi som I indbyrdes forstår.

Min farfar er f.eks. helt vild med veteran biler og bruger meget tid på at se udstillinger osv, når han ellers har helbredet til det. Det har han desværre ikke i tiden, så jeg har købt en bog med tilhørende dvd med billeder af veteran biler og noget info i form af tekst og tale.

Den er jeg ret overbevist om at han bliver glad for.

Men det er selvfølgelig også kun min holdning og mit forhold til min familie jeg kan udtale mig om.
Besvar