Brokketråd

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

DjMail skrev:Men ang. dit arbejde - så kan du vel godt drikke og så komme på arbejde med tømmermænd - var du ikke i en fona forretning ?
Jeg vil påstå at man altid kan tage på arbejde efter druk. Det har jeg gjort masser af gange. Men nu er jeg en af de irriterende typer, som aldrig har haft tømmermænd, så jeg skal kun døje med min træthed :P

Og så vil jeg lige brokke mig over at jeg har sovet elendigt i nat. Men tog på arbejde alligevel. Så jeg vil også brokke mig over at jeg er så forbandet pligtopfyldende.
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Årets absolut værste måned er startet. Nu står den på pisse-grimt pynt, elendig musik, frastødende tv, stress, dårligt vejr, sjap, kulde, klam mad, nedfældning af træer, ulækre kager, osv - jeg kunne blive ved...

Intet godt den næste måned - den skal bare overleves, og så kan man feste d. 31 når den er slut, og der er et helt år til at det lorte helvede starter forfra.

Nej jeg skal heller ikke i år fejre jul, og forhåbentligt aldrig gøre det igen. Bliver et af de slags mennesker, der når pengene er til det, vil rejse til Østen over julen, og "fejre" den på stranden med en stor drink i solskin.

Fatter ikke hvorfor folk synes om det lort :?
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Brugeravatar
JayJay^^
Geografisk sted: Nord

Indlæg af JayJay^^ »

FrZ skrev:Bliver et af de slags mennesker, der når pengene er til det, vil rejse til Østen over julen, og "fejre" den på stranden med en stor drink i solskin.
Man er desværre ikke altid fredet for det i østen, nu har jeg i år og sidste år været i Kina op til jul, og de fejre ikke jul her, men alligevel blir der pyntet op til den store medalje, de starter heldigvis senere, træerne er kun lige begyndt og komme frem, og enkelte "Merry Christmas" udsalgs skilte rundt omkring, men man kan se de er på vej til det helt store. Men efter nytår går de helt amok, der skal de fejre deres egen højtid, det er værre end hjemme :(
<---------------------------->
§1 I'm always right
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

JayJay^^ skrev:
FrZ skrev:Bliver et af de slags mennesker, der når pengene er til det, vil rejse til Østen over julen, og "fejre" den på stranden med en stor drink i solskin.
Man er desværre ikke altid fredet for det i østen, nu har jeg i år og sidste år været i Kina op til jul, og de fejre ikke jul her, men alligevel blir der pyntet op til den store medalje, de starter heldigvis senere, træerne er kun lige begyndt og komme frem, og enkelte "Merry Christmas" udsalgs skilte rundt omkring, men man kan se de er på vej til det helt store. Men efter nytår går de helt amok, der skal de fejre deres egen højtid, det er værre end hjemme :(
Der må være en strand i et eller andet ikke-kristent land, hvor man kan nyde en stor Caipirinha med knust is.
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

FrZ skrev:Årets absolut værste måned er startet. Nu står den på pisse-grimt pynt, elendig musik, frastødende tv, stress, dårligt vejr, sjap, kulde, klam mad, nedfældning af træer, ulækre kager, osv - jeg kunne blive ved...

Intet godt den næste måned - den skal bare overleves, og så kan man feste d. 31 når den er slut, og der er et helt år til at det lorte helvede starter forfra.

Nej jeg skal heller ikke i år fejre jul, og forhåbentligt aldrig gøre det igen. Bliver et af de slags mennesker, der når pengene er til det, vil rejse til Østen over julen, og "fejre" den på stranden med en stor drink i solskin.

Fatter ikke hvorfor folk synes om det lort :?
Dejligt at der er endnu en der deler min holdning omkring denne opkørte tradition... Jeg slipper forhåbentlig også for at "fejre" noget i år..!
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Henriette Mikkelsen din *****d**

Du vidste før du tog med til EM at du havde en datter på 7 måneder der hjemme. Nu hvor medaljechancerne er få, så forlader du holdet for at tage hjem til din datter.

Forræder. At lade dine holdkammerater i stikken fordi du ikke kan undvære din lille lorteblesfyldte baby.

Så kunne du være blevet hjemme og lade en spiller være med i truppen, som ikke ville tage hjem midt i det hele fordi de havde et afsavn derhjemme.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Drud
Geografisk sted: #chart.dk

Indlæg af Drud »

Det var på forhånd aftalt, at Henriette Mikkelsen skulle se tiden an efter de tre første kampe.
Whine, whine, whine - hav dog respekt for at hun har familie.
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Jeg har dyb respekt for at hun har familie.

Så skulle hun bare være blevet hjemme.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Jeg elsker julen og vil egentlig ikke brokke mig. Men vil bare sige jeg er enig med Drud :) Hyggehalløjsa folkens.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Jeg hader diskursanalyse og jeg hader at uni-tryk ikke har nogle ledige tryktider d.16 dec.

Og så vil jeg brokke mig over den bartender der blev ved med at sælge mig øl i lørdags..... forhelvede jeg kan mærke den bytur endnu
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Jeg er syg :( kæft hvor kan man have meget selvmedlidenhed..
Billede
mig1
Geografisk sted: Sjælland

Indlæg af mig1 »

amh skrev:jeg vil gerne brokke mig over, at min søster og hendes kæreste ting kørte galt i Køge i går nat.... 140 km/t op i røven på en bil som holdt stille på motorvejen... bilen røg på hoved ca. 50 meter. Dog er der intet sket hende fysisk gudskelov! ham som kørte bilen han brækkede benet, og flænset sin arm.....
Jeg er da ked af at din søster er kørt galt men hvor stærkt er det lige man må køre på motorvene herhjemme... man skal køre efter forholdende og havde de gjort det havde de set at der holdte en bil der men folk er jo pisse ligeglade med alle andre en sig selv så de kører bare jeg kører selv meget og ved at man skal kører som om at alle andre der kører ikke ved hvad de laver.... bare sordi man har en stor audi eller bmw mercedez eller hvad så er man ikke mere sikker af den grund

dette er ikke sagt sådan at amh skal blive pisse sur på mig fordi jeg bringer dette på bane men hold da kæft folk har alt for travlt når de er på motorvejen så tror da pokker at der sker uheld
så til alle jer med bil kør hjemmefra 10 min før istedet for at køre som en anden schumacher som i bestemt ikke er... (han kan også køre galt)

jeg tager hvert år kurset med glatbane bare for at minde mig selv om hvordan en bil så nemt som ingenting kan skride ud er man uforberedt så er denne følelse ikke sjov at få...

kør forsigtigt allesammen boardet her ville ikke blive det samme hvis bare en af jer ikke var her....
hilsen
M.I.G.1
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Det er desværre blevet bevist - x2
BØH
mig1

Indlæg af mig1 »

goafreak skrev:Det er desværre blevet bevist - x2
ja desværre nu kendte jeg ikke nogen af dem og heller ikke mange her nu men ved at i cyberspace er i nogle af de mennesker der altid hjælper når i kan og det er jo det gode ved jer derfor pas nu på jer selv..
hilsen
M.I.G.1
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Jeg kender ham desværre ikke, ham som førte bilen.... Men ja, der er mange som ikke holder afstand, så det ender med at de båtter op i røven på en når man bremser hårdt hvis der bliver rødt, eller andet.

Hvor kan du tage sådanne kurser? Det sidste kursus jeg var på var da jeg tog kørekort for nogle år siden. Og hvad koster sådan et kursus ?
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

De fleste forsikrings selskaber tilbyder den form for kurser, dette gør de fleste glat baner/køretekniske anlæg også.
mig1

Indlæg af mig1 »

DjMail skrev:De fleste forsikrings selskaber tilbyder den form for kurser, dette gør de fleste glat baner/køretekniske anlæg også.
jeps jeg har gf forsikring som tilbyder kurserne de kostede ikke alverden og så når man bestod så fik man forsikringerne billigere
hilsen
M.I.G.1
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

mig1 skrev:Jeg er da ked af at din søster er kørt galt men hvor stærkt er det lige man må køre på motorvene herhjemme... man skal køre efter forholdende og havde de gjort det havde de set at der holdte en bil der men folk er jo pisse ligeglade med alle andre en sig selv så de kører bare jeg kører selv meget og ved at man skal kører som om at alle andre der kører ikke ved hvad de laver.... bare sordi man har en stor audi eller bmw mercedez eller hvad så er man ikke mere sikker af den grund

dette er ikke sagt sådan at amh skal blive pisse sur på mig fordi jeg bringer dette på bane men hold da kæft folk har alt for travlt når de er på motorvejen så tror da pokker at der sker uheld
så til alle jer med bil kør hjemmefra 10 min før istedet for at køre som en anden schumacher som i bestemt ikke er... (han kan også køre galt)
:sign3:
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

mig1 skrev:
DjMail skrev:De fleste forsikrings selskaber tilbyder den form for kurser, dette gør de fleste glat baner/køretekniske anlæg også.
jeps jeg har gf forsikring som tilbyder kurserne de kostede ikke alverden og så når man bestod så fik man forsikringerne billigere

Okay. Ja det har jeg desværre ikke fået tilbudt. Kører dog med A!ka boks i bilen. Det har ikke været noget problem - endnu. (7-9-13 for det heller ikke bliver)
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Hmm hvorfor 7-9-13 du bestemmer squ da selv hvor tung din fod er på speederen amh.

:)
Besvar