Glædestråd

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

stacok skrev:Jackal, det super sejt de har hold med - men der ingen held i spil - Caca's mål, det var meningen. Selvmålet, hvis han ikke havde ramt den - så havde Curth eller en eller andet tyret den i mål :P?

jch, selvfølgelig gi'r du mig ret!:D
Ja så kan i to tosser klappe hinanden i ryggen mens vi andre har lov til at kalde udfaldet af kampen igår for held!
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

TheJackal skrev:Det pisseirriterende bolchestribede AaB-hold er nok verdens heldigste...! De vinder en kamp på på et afrettet skud samt et selvmål! :)
What he said. Lortelortlortelort!

Nu bliver tyren ikke afklædt dem første stykke tid, og man skal høre på deres evindelige lålålålålålålå...

Omvendt kan det så siges at Celtic, efter hvad jeg har fået fortalt, havde utrolig mange chancer i første halvleg, og hvis det ikke kan omsættes er det bare et for ringe hold. Men jeg tvivler på AaB spillede godt. De spillede mindst dårligt. Lidt ligesom sidste sæson af SAS-ligaen. Mindst dårlige hold.

Over and out, uden at skulle gøre dette til en fodbolddiskussion.

Og da det er en glædestråd vil jeg bare sige jeg er umådelig glad i dag. Blandt andet fordi vores møde med vejleder i dag gik ret godt. Så vi er på et ganske godt spor.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Jeg tror du er som en pige når du skriver projekt Qleg.
Sidst jeg hørte fra dig var du ved at falde om bare ved tanken om hvor stresset I var med jeres opgave og hvor utrolig presset I var.

Nu er I på et endda ganske godt spor - kan I godt li at lave lidt drama for jer selv i jeres grupper ?

Jeg har aldrig hørt om nogle der ligger så mange timer i sit projekt som I gør - en måned hvor I sidder sammen 24/7 more or less for "kun" at skrive 100 sider virker lidt overkill.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Vi er stadig pressede, men i det mindste er det ganske fornuftigt det vi har lavet.

Og det er muligt det virker som overkill, men vi kan lide det og vi tager det enormt seriøst, hvilket jeg ikke ser noget galt i.

Jeg har fundet et studie og et arbejde jeg virkelig holder af, ånder og lever for. Klart jeg glæder mig enormt meget til jeg er færdig, men hold da kæft jeg elsker det studie og især den kandidatuddannelse her.

Til dels er jeg da hamrende stolt da jeg fik at vide at hr. Linhardt bruger vores P5-projekt som det gode gennemarbejdede projekt i henhold til en diskursanalyse. Men først og fremmest søger vi alle at få noget ud af at skrive projekterne, udover kun at få opfyldt tema-rammen eller en god karakter. En anden grund til at vi også sidder så meget sammen er at vi gennemdiskuterer alt, hvert afsnit, hver problemstilling og hele tiden sørger for at være ret godt inde i den teori vi hver især benytter os af i vores ansvarsområder.

Er det at være som en pige, så er jeg ret tilfreds med at være det :)
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Jamen det er da godt at du elsker dit studie og du må med glæde overtage mit diskurs projekt, for hvor jeg dog hader det her semester som for mig er ekstrem spild af tid.

Men det jeg mente var blot at det virker som om I har det med at køre jer selv op i en spids og ligger et pres på jer selv som jeg som udestående kan have svært ved at se skulle være der.

Nu skal det så nævnes at jeg kommer fra et gruppemøde med to piger som netop har brugt hele weekenden på at køre hinanden op til noget der minder om panik.

Vi har vores teori på plads, vi har rettet den nærmest 100% igennem og har 22 dage til analyse, konklusion og diverse - hvilket jeg ser som værende i meget god tid. Det var de ikke enige i - så nok derfor jeg kalder dig en pige :)
Og så det faktum at du har en knald rød sofa - din lille pige :)
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Vi har ikke vores teori på plads endnu. Men ja 22 dage til analyse er sgu rigeligt.

Jeg synes 5. semester kursusmæssigt havde gode sider, såsom diskursanalysen. Men jeg var faktisk kun en forelæsning i det kursus der. Pasta-finnen er jo uduelig forelæser, sammen med AH, dræber de noget virkelig interessant.

Alt det ipok-pis er noget bullshit. Ikke en skid andet og gavner fandme ikke yderligere i forhold til 4. semester, der var mit hade-element.

Ingen trashtalk om min sofa. Den er sej! It's like a moviechair, only bigger <3
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Skal på weekend-druk i sommerhus om ca fire minutter. Turen går til et ganske lækkert sommerhus med sauna, spa og pool. Glæder mig en smule.
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

Vil glæde mig over at det var en fantastisk thanksgiving i torsdags, at det har været en god weekend sammen med min semi-nevø og hans forældre. Og så ikke mindst en smule bytur og en hel masse xbox :D Men en ny mandag truer. Og så er det endda d. 1/12.
Brugeravatar
Plys - det nye kuld
Geografisk sted: Jydeland

Indlæg af Plys - det nye kuld »

Har købt en Mybook M11 mini notebook idag :)

Glæder mig til den ankommer. Skulle være identisk med MSI Wind.
Fik 1 gb ekstra ram med også - den er nu lidt sød :wink:
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Sød lille fætter.

Kan man bruge en 10" skærm til noget?
BØH
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Sidder selv med en MSI 10" lige nu.

Det er ganske ok - og den er mega handy til studie brug.
Brugeravatar
Plys - det nye kuld

Jeg skal udelukkende køre mit regnskabsprogram på den, så ja - det rækker fint :)
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

HP har også en... Den overvejer jeg og anskaffe mig i stedet for en Acer One......
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

Er næsten færdig med min historie opgave YEEEEEES!!! :mad:
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

De sidste to dage er det kørt så godt, at jeg er blevet sendt hjem 2½ tíme før tid på mine rådigheder.

På en overarbejdsweekend :D

De bedste penge man kan få er dem, som man ikke gør noget for at få.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Kazo
Proud Chart Attack Member
Geografisk sted: Kbh.

Indlæg af Kazo »

Ny 24" monitor og en ny el-bass. Julegaverne har jeg givet mig selv tideligt i år :)
Billede
Brugeravatar
Plys - det nye kuld

Ja, så er det i morgen min lille baby kommer... :D
odder
Bæver Bekæmper

Indlæg af odder »

Lige bestilt min julegave fra min mor. To xbox spil. Egentligt var det kun et, men når man nu kan spare 500 kr på at bestille det på gamestation.co.uk , så gør man da det :) Så det bliver Star Wars: The Force Unleashed og så Fallout 3 :)
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Husk lige at kigge forbi play.com inden du bestiller.

Her er GTA IV og SW Force Unleashed til X360 og PS3 til £17.99

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
odder
Bæver Bekæmper

Indlæg af odder »

Jo jo, men så er det ikke nyt, så vidt jeg kan se. Det er det her :) Og Desuden koster fallout 3 så en gasillion, så jeg tror jeg har gjort det bedste køb. Det er i hvert fald en nice julegave.
Besvar