Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Jeg har fundet mig en iPhone som en svensker har til salg.. jeg har aftalt med ham at han får noget i bytte plus nogen kontanter oven i.
Har i nogen forslag til hvordan jeg gør det på den mest sikre måde? jeg kommer rimelige langt fra København (og broen) men ville nødig blive snydt, selvom jeg handler flittigt på nettet er det første gang jeg skal handle med en privat udenlands..
Er der ikke en eller anden anordning hos post danmark, hvor man kan sende pr. efterkrav så pakken først bliver udleveret når penge evt. bytte ting er sendt?
stacok skrev:Er der ikke en eller anden anordning hos post danmark, hvor man kan sende pr. efterkrav så pakken først bliver udleveret når penge evt. bytte ting er sendt?
Det er ikke særlig svært at sende en pakke med en sten i. Du skal betale før, du får pakken udleveret.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.