Req: Malk de Koijn - Vi Tager fuglen på dig (Palermo Stil)

Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
Zster

Req: Malk de Koijn - Vi Tager fuglen på dig (Palermo Stil)

Indlæg af Zster »

Hej

Jeg leder efter ovenstående remix fra singlen.
Kan nogen være behjælpelige?
Billede
Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
Brugeravatar
Giimpen
Geografisk sted: Næstved

Indlæg af Giimpen »

Jeg hopper med, og venter spændt ;p
Make love not war - Condoms are cheaper than guns!
Brugeravatar
Zster

Indlæg af Zster »

Og så er det jeg pludselig bliver i tvivl.
For jeg har en gammel Hiphop compilation hvor der er et remix af "Vi tager fuglen på dig". Er det mon den?

Tag et lyt til det mix jeg allerede har på Malk's myspace.
http://www.myspace.com/malkde5

Er der nogen der kan bekræfte at det er Palermo mixet?
Billede
Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

Hvad jeg kan se herinde http://dhhu.dk/wiki/index.php?title=Div ... -2003,_2CD
så varer palermo mixet 5min og 4 sek.. det mix fra deres myspace tager lige de 5 min også.. vil skyde på det er det samme, men altså det er jo ikke sikkert..
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Den der ligger på deres myspace blev, så vidt jeg husker, udgivet som den ORIGINALE - det er det i hvert fald på vinylen.
BØH
Brugeravatar
Zster

Indlæg af Zster »

Ingen der har Palermo mixet?
Billede
goafreak
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Du kan jo bruge file2hd på den.
BØH
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

Altså goafreak vi har sangen fra deres myspace men vi er i tvivl om det nu også er Palermo mixet :)
goafreak
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Ah okay. Der var jeg lidt hurtig.
Well jeg har kun hørt de 2 versioner - men jeg er nu ret sikker på, at den på deres myspace blev udgivet som den originale.
BØH
zorro^
Geografisk sted: Langestrand

Indlæg af zorro^ »

man kan høre om det er palermo stil, den lyder ret forskelligt fra originalen.

og Zster, hvis det er dansk hiphop 1988-2003 eller hvad den nu hedder, så ja, det er palermo mixet.
har hele lortet på min stationære der er død lige pt (sidder med min laptop)
men hvis det er helt galt kan jeg hive den ud af ipod'en og uppe den i morgen.

z
zorro^
Geografisk sted: Langestrand

Indlæg af zorro^ »

Den på deres myspace er palermo mixet.
Camilla jane lea har iøvrigt spillet den masser af gange.
Fedt radioprogram med noget blandet musik.
stefanbabz
Geografisk sted: Denmark

..

Indlæg af stefanbabz »

im a sucker for house music
Brugeravatar
Zster

Indlæg af Zster »

Zorro^ -> Det var bare det jeg ville vide. Så har jeg spillet Palermo mixet det sidste laaange stykke tid ;)
Billede
Besvar