Er lige nødt til at blære mig..
Redaktør: Moderators
Det kommer nok an på din alder... eller generel kendskab til Danske DJ's .. kan også være du kender manden på et andet alias osv...goafreak skrev:Kan godt være jeg spørger dumt, men hvem faaaen er Peter Visti?
EDIT - Hvis jeg nævner; Thomas Madvig, DJ Noize, Turkman Souljah & Tommy Scott, er der så heller ikke nogen klokker som ringer her ?
music is my DRUG, my dealer is a DJ... I Guess That makes a dealer ? 
Nu er Peter en smule mere ukendt sådan all around i DK end dem du nævner bagefter.
Altså Peter har haft stor succes med det han gør, men de ting han laver og lavede med Jakob er ikke ligefrem noget der rammer ret mange unge.
Selvom det er en stor bedrift at komme ind omkring Hotel Costes CDérne så er det ikke ligefrem noget dagens unge ser som en stor bedrift og det er ej heller i deres fokus område.
Derimod nævner du en Radio og Tv Vært, 2 af hip hoppen og rappens største DJs og en mainstream prime DJ. Du kan vel godt se hvordan deres forudsætninger er lidt anderledes for at være kendt af goafreak ?
Altså Peter har haft stor succes med det han gør, men de ting han laver og lavede med Jakob er ikke ligefrem noget der rammer ret mange unge.
Selvom det er en stor bedrift at komme ind omkring Hotel Costes CDérne så er det ikke ligefrem noget dagens unge ser som en stor bedrift og det er ej heller i deres fokus område.
Derimod nævner du en Radio og Tv Vært, 2 af hip hoppen og rappens største DJs og en mainstream prime DJ. Du kan vel godt se hvordan deres forudsætninger er lidt anderledes for at være kendt af goafreak ?
Sagtens, derfor jeg startede med at spørge om hans alder.
Har aldrig, faktisk ikke engang været tæt på at ytre mig omkring din intelligens ?
I min verden, er Visti bare mere en Godfather lign. type for inspiration osv.
Men fordi der er én bestemt man ikke kender... jamen det kunne og er jeg, meget ligeglad med, det her var mit indlæg til blæretråden
De sidste navne jeg nævnte, var bare blot for at finde ud af, om du bare var generel tilhænger af musik, eller faktisk havde det som et erhverv, hobby eller lidenskab, fordi så ville jeg mene, man havde en naturlig interesse i at vide hvem Visti er, igen.... imo
Har aldrig, faktisk ikke engang været tæt på at ytre mig omkring din intelligens ?
I min verden, er Visti bare mere en Godfather lign. type for inspiration osv.
Men fordi der er én bestemt man ikke kender... jamen det kunne og er jeg, meget ligeglad med, det her var mit indlæg til blæretråden
De sidste navne jeg nævnte, var bare blot for at finde ud af, om du bare var generel tilhænger af musik, eller faktisk havde det som et erhverv, hobby eller lidenskab, fordi så ville jeg mene, man havde en naturlig interesse i at vide hvem Visti er, igen.... imo
Nej jeg hader musik - ad, lytter aldrig til det.weisz skrev:De sidste navne jeg nævnte, var bare blot for at finde ud af, om du bare var generel tilhænger af musik, eller faktisk havde det som et erhverv, hobby eller lidenskab, fordi så ville jeg mene, man havde en naturlig interesse i at vide hvem Visti er, igen.... imo
... Du siger forresten bare til igen, hvis du skal have hjælp til Reason. Regner med, at når du nu er DJ, så er det en naturlig interesse at kunne producere musik.
Og hvis jeg ikke havde en naturlig interesse i at vide hvem Peter Visti er, så ville jeg nok ikke ha' spurgt. Og jeg har stadig ikke fået svar på det endnu.
Klaphat
BØH
Okay ? ehmm hvor gik det galt ?
Alt skal vel læres ?
At du er skarp til Reason er da super, og er da stadigvæk taknemmelig for hjælpen. At jeg besvarede dit indlæg med ironi og en smule sarkasme, er åbenbart ikke forstået, så din "klaphat" er vel på plads der ?
http://profile.myspace.com/index.cfm?fu ... =114524989
http://www.gaffa.dk/artikel/6319
Her to gode steder at få et indtryk af manden, så må jeg jo se om jeg kan klare Reason fremover nu når jeg er en arrogant klaphat (...)
Alt skal vel læres ?
At du er skarp til Reason er da super, og er da stadigvæk taknemmelig for hjælpen. At jeg besvarede dit indlæg med ironi og en smule sarkasme, er åbenbart ikke forstået, så din "klaphat" er vel på plads der ?
http://profile.myspace.com/index.cfm?fu ... =114524989
http://www.gaffa.dk/artikel/6319
Her to gode steder at få et indtryk af manden, så må jeg jo se om jeg kan klare Reason fremover nu når jeg er en arrogant klaphat (...)
Hotel Costes er niiice.... Men nok om det. Drop den diskussion weisz og goa.
Kort sagt, så ville goa bare have, at weisz havde været lidt mere direkte med en forklaring om, hvem han var istedet for at fortælle ham, at han ikke kendte så. Den fangede weisz ikke og spillede høj i hatten igen, hvorefter goa blev sur.
Så lad os komme videre. Nu har vi fået en forklaring
Husk nu, at det handler om at blære sig her!
Jeg kan nemlig blære mig med...... ja, faktisk ikke så meget for tiden
Kort sagt, så ville goa bare have, at weisz havde været lidt mere direkte med en forklaring om, hvem han var istedet for at fortælle ham, at han ikke kendte så. Den fangede weisz ikke og spillede høj i hatten igen, hvorefter goa blev sur.
Så lad os komme videre. Nu har vi fået en forklaring
Husk nu, at det handler om at blære sig her!
Jeg kan nemlig blære mig med...... ja, faktisk ikke så meget for tiden
Senest rettet af dwr 12 nov 2008, 17:31, rettet i alt 1 gang.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Jamen så må jeg jo bare kategorisere mig selv som nørd, hvorfor skal alle ødelægge mit "jeg skal lige blære mig lidt" - moment :*( det ik fair ! lad mig nu bare have det for mig selv så ?3dotz skrev:Jeg ved/vidste heller ikke hvem Peter Visti er/var.
Jeg er 32.
...
Lyv for mig og skriv "fedt" "sejt" et eller andet
Jeg er 22 (sig tilløk D.29.11.2008
Øj øj øj, jeg var overbevist om at jeg var ok musik nørd. Jeg har en pæn føling med alt der sker, og ejer endda et par Costes cd'er. Jeg har aldrig hørt om nogen Vistes, været til et event hvor hans navn stod på posteren, eller set hans navn nævnt på en eneste flyer. Hvis han er big time dj - så ville jeg da være stødt på ham efter snart 10 års disko-clubbing i kbh? Er han producer, så havde jeg vel stødt på ham efter 10 års interesse for musik.weisz skrev:Jamen så må jeg jo bare kategorisere mig selv som nørd, hvorfor skal alle ødelægge mit "jeg skal lige blære mig lidt" - moment :*( det ik fair ! lad mig nu bare have det for mig selv så ?3dotz skrev:Jeg ved/vidste heller ikke hvem Peter Visti er/var.
Jeg er 32.
...
Lyv for mig og skriv "fedt" "sejt" et eller andet :D !?
Jeg er 22 (sig tilløk D.29.11.2008 ;-)
Men ok han er sikkert vildt kendt - i ANDRE kredse...
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
-
night_hawk
..
Blev udlært i Tirsdags! Det er squ fantastisk. Nu skal der til at sælges tungt Hifi i ny butik!! 
Alt under et 12 tal er jo ikke værd at tale om !!
Alt under et 12 tal er jo ikke værd at tale om !!

Re: ..
Fik du 12 i at kunne lave salgstaler i den lokale hi-fi biks?night_hawk skrev:Blev udlært i Tirsdags! Det er squ fantastisk. Nu skal der til at sælges tungt Hifi i ny butik!! ;)
Alt under et 12 tal er jo ikke værd at tale om !! :D
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Nu har jeg ikke set den. Men er hun lækker?
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game