Stream Valencia - Fck i aften HVOR ?
Redaktør: Moderators
Stream Valencia - Fck i aften HVOR ?
Hej alle, tv3 forsætter med sin fck hetz og viser ikke kampen iaften imod valencia, så eneste mulighed udover stadion er vel at streame over nettet,
ved nogen hvor dette kan lade sig gøre.. ?
ved nogen hvor dette kan lade sig gøre.. ?
-
bukkebrusen
- Captain
Re: Stream Valencia - Fck i aften HVOR ?
Det er vist lige så meget sagt. Jeg mindes at FCK bliver vist nærmest hver eneste weekend.allstar skrev:tv3 forsætter med sin fck hetz

det er også mere deres kommentatorer, hvordan kan man dog vælge at faxe skal være medkommentator på en fck kamp ??
"ja den gang jeg spillede i brøndby bla bla bla. USMAGELIGT tv3"
ligesom i pausen, 6min reklamer 3min inslag 6min reklamer = 15min... SKRID !!
vis dog nogle højdepunkter og slå så de skide tvværter ihjel, amatører
peter "smigel" er bare et klasse eksembel på hvordan de sutter hinandens røv derinde...
"ja den gang jeg spillede i brøndby bla bla bla. USMAGELIGT tv3"
ligesom i pausen, 6min reklamer 3min inslag 6min reklamer = 15min... SKRID !!
vis dog nogle højdepunkter og slå så de skide tvværter ihjel, amatører
peter "smigel" er bare et klasse eksembel på hvordan de sutter hinandens røv derinde...
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Jeg mindes 3+ så sent som i går. Jeg kan ikke fordrage deres kommentatorer, når der bliver vist NFL. De er bare SÅ træls at høre på! Og hvad fanden skal deres 1 mod 1 gøre godt for? De sidder bare og ævler og ævler og kommer jo ingen vegne. Og for så lige at gøre det ekstra fantastisk, så har jeg prøvet at tage tid på dem. De er tit sluppet afsted med at sende 36 sekunder for så lige at tage en reklamepause. For helvede. Det var under Superbowl sidste år.
Nææ du. Vi skal have flere kampe kommenteret af Claus Elming og Jimmy Bøjgaard! Glæder mig til Thanksgiving, så vi kan få vist alle tre kampe på TV2 Sport.
Nææ du. Vi skal have flere kampe kommenteret af Claus Elming og Jimmy Bøjgaard! Glæder mig til Thanksgiving, så vi kan få vist alle tre kampe på TV2 Sport.
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game