har fået min koncert-billet til Metallica d. 27 juli 2009 i forum, kbh..
Glædestråd
Redaktør: Moderators
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Endelig weekend! Eller der går lige 5 timer. Jeg tog selvfølgelig i byen i går og på en skala fra 1 til 100 er det bare mega dumt, når man skulle møde kl. 7.30. Til gengæld vil jeg glæde mig over, at jeg nok mødte den mest fantastiske pige i går OG at jeg slap derfra med hendes telefonnummer 
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
-
odder
- Bæver Bekæmper
Jeg var ved tandlægen i morges og fik konstateret ingen huller. Så er det noget ved, at gå til tandlægen.
Og så er der and hos moar i aften. Hun arbejdede sent i går, så der var ingen and til Odder. Men dét er der i aften!
Og så er der and hos moar i aften. Hun arbejdede sent i går, så der var ingen and til Odder. Men dét er der i aften!
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
En dag uden problemer på banen, så jeg fik lov at afspadsere en hel omgang H.
Det betød dog, at jeg endte i Bilka med konen, så der røg lige de første 1000 kr.
Men så tænker jeg på igår, hvor der røg en hel stak blurayfilm til forudbestilling inklusiv Mummy 3, Narnia 2, Dark Knight (til 169.-) m.m.
...
Det betød dog, at jeg endte i Bilka med konen, så der røg lige de første 1000 kr.
Men så tænker jeg på igår, hvor der røg en hel stak blurayfilm til forudbestilling inklusiv Mummy 3, Narnia 2, Dark Knight (til 169.-) m.m.
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Fik lige købt Miami Vice samlingen i Bilka.
32 skiver med alle afsnit fra de fem sæsoner til kun 299.- Så er der dømt drengerøvunderholdning.
Jeg husker, hvordan vi legede Crockett og Tubbs tilbage i folkeskolen dengang serien begyndte. Hvor sej den sorte "Ferrari" var, de fede våben og lækre damer.
Fem sæsoner af knap 18 timer. Der er mere end 5.000 minutters underholdning. Jeg glæder mig til det bliver koldt og mørkt, og man ligger en søndag i sengen og plejer de tømmermænd jeg aldrig får.
...
32 skiver med alle afsnit fra de fem sæsoner til kun 299.- Så er der dømt drengerøvunderholdning.
Jeg husker, hvordan vi legede Crockett og Tubbs tilbage i folkeskolen dengang serien begyndte. Hvor sej den sorte "Ferrari" var, de fede våben og lækre damer.
Fem sæsoner af knap 18 timer. Der er mere end 5.000 minutters underholdning. Jeg glæder mig til det bliver koldt og mørkt, og man ligger en søndag i sengen og plejer de tømmermænd jeg aldrig får.
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
-
Ace
- [Ltd edition]
- Geografisk sted: Life is like a dick, when tings get hard, FUCK it!
HVA ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ......3dotz skrev:Fik lige købt Miami Vice samlingen i Bilka.
...
Et specielt tilbud ?
Jeg må derud og ha den box, har kun sesson 1 og 2 i single box.
Og FrZ du skal da ikke lolle af nogen
Du er da den sejeste Don Johnson / Crocket look alike jeg kender

In this house we obey the law of thermodynamics - Homer Simpson
Faldt i søvn med en bog over hovedet. Det er nok den bedste en times søvn jeg har fået i en måned. Amazing!
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
-
odder
- Bæver Bekæmper
Jeg har fået tarteletter med høns i asparges. Nu ligger jeg på sofaen og ser venner.
Og så har jeg opfundet et nyt spil i dag. Det hedder RAM bold. Det går i al sin enkelthed ud på at du tager en ramblok og så hamrer du til den med et økseskæfte indtil den går i stykker. En ramblok kan faktisk godt flyve over 20 meter, hvis man rammer rigtigt
Og så har jeg opfundet et nyt spil i dag. Det hedder RAM bold. Det går i al sin enkelthed ud på at du tager en ramblok og så hamrer du til den med et økseskæfte indtil den går i stykker. En ramblok kan faktisk godt flyve over 20 meter, hvis man rammer rigtigt
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
-
odder
- Bæver Bekæmper
Det så jeg også, da jeg var i København i sidste uge, men havde ikke lige tid til at stoppe op og tage et billede og jeg var i firmabil, så gad ikke rigtigt bruge mine penge på at tanke 
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game