Måske lidt fejlplaceret - og lidt udenfor retningslinjerne..

Herunder hører kun snak om musik. Spørgsmål om kunstnere, tracklister, udgivelser og covers hører også under denne kategori.

Redaktør: Moderators

Besvar
Cracka83

Måske lidt fejlplaceret - og lidt udenfor retningslinjerne..

Indlæg af Cracka83 »

Men...

Står og har brug for seriøs hjælp. Har lovet (endnu engang) at stå for musik til vores personalefest - problemet er, at jeg er yngste medarbejder (25) og skal finde musik fra omkring min fødsel - det vil sige 80'er, måske lidt 70 - samt en masse sing a long ding dong sange... Hvis det er beskrivende nok? Dem de fleste på 35+ kan/synger med på i en kæmpe brandert. Er der nogen der ligger inde med lidt forslag til nogen opsamlinger til dette - aner ikke hvad man hørte dengang - og har til på lørdag :(
Skal helst være noget jeg har en nogenlunde chance for at rive ned fra nettet et sted (helst newsgroups).

Håber virkelig at man kan trække lidt på jer - må helt sikkert være nogen der har lidt erfaring fra tidligere jobs osv :D
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Kom tilbage til mig vol 1, 2, 3 og 4 er et godt sted at starte.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

Rick Astley
Salt N Pepa
Wham
Human League
Prince
Eurythmics
Nena
Aha
Cyndie Lauper
Queen
Belinda Carlisle
Billy Idol
Twisted Sista
Police
Erasure
Europa
Pet shop boys
Duran Duran
A Flock of seagulls
Tears for fears
Culture Club
Genesis
Blondie
Roxette

Find de største hits fra de grupper spice det med som DwR siger Kom tilbage nu 1 - 4 og så nogle nyere ting så skulle det være en sikker vinder!
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Brugeravatar
DJ LAU

Indlæg af DJ LAU »

http://www.everyhit.co.uk/ Der kan du søge den Engelske top40 single chart igennem tilbage til 1947.
Cracka83

Indlæg af Cracka83 »

Jamen jeg siger mange tak. Kom tilbage nu har jeg vist et par stykker af, de andre må jeg lige finde lidt med også. Og 1947 er måske lige et par årtier for langt tilbage - men kigger lidt på siden også.
cm-rex

Indlæg af cm-rex »

Fairground skrev:Rick Astley
Rick Roll ;)
Besvar