Unga Bunga på P3 [24/10-2008]

Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Unga Bunga på P3 [24/10-2008]

Indlæg af FrZ »

Ja - den er ikke kommet endnu, men hvis nogen har mulighed for at optage liveshowet på fredag ville jeg blive lykkelig.

Er desværre til druk andetsteds i byen, derfor får jeg det ikke hørt. Stream på hjemmesiden på senere tidspunkt er slf. en mulighed, men jeg så helst et live kvalitets rip :)
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
FrZ
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

/bump bump bump...
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
FrZ
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

gentlemanfinn
Geografisk sted: Østerbro

Indlæg af gentlemanfinn »

lækkert, kunne være rart hvis det også blev optaget fremover :-)
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
DJ_Falcon
Geografisk sted: Vildbjerg
Kontakt:

Indlæg af DJ_Falcon »

Kan den komme op et andet sted? får en fejl..

Kode: Vælg alt

The key you provided for file download was invalid.
Hurtigere klovn, hurtigere..
FrZ
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

DJ_Falcon skrev:Kan den komme op et andet sted? får en fejl..

Kode: Vælg alt

The key you provided for file download was invalid.
flip skrev:aaaargh, sorry for spam (hader selv det møg!)

MEN flere opmærksomme lyttere har påpeget at tracklisten ikke stemte overens med det første download link. Dette skyldes, jeg var kommet til at uploade en forkert udgave af showet (sådan kan det gå, når ens desktop roder!!!).

SÅ brug istedet http://www.mediafire.com/download.php?3ymm1ddthwz

som en lille bonus kan du også hente http://www.mediafire.com/download.php?gwjvi8uj2i3 der er et mere houset mix!

Beklager og undskyld!

flip
Jeg var nødt til at høre programmet igennem for at forstå hans valg af tracks - det var ikke lige hvad jeg forventede i hvert fald :)
Besvar