Holger Bech Nielsen ?

Mangler du en film? Hvordan ripper man en DVD? Hvor anskaffes DivX henne? Alle film- og tvrelaterede spørgsmål og ønsker stilles i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Holger Bech Nielsen ?

Indlæg af amh »

Er der ikke nogle som ligger inde med den dokumentar som var med ham engang. Det er ham som ikke kan binde sin egne snørrebånd, og ikke kan det mest basale her i livet, men mere med fysik og det der ligner. Så ham i fjernsynet igår. Han er altså ret grineren og høre på :)

Til dem som ikke lige kender ham tjek:

http://da.wikipedia.org/wiki/Holger_Bech_Nielsen

Billede
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Jeg har været til en forelæsning med ham. Damn det var vildt. Jeg fattede ikke en skid af det (jeg er ikke tek.nat), men det var det hele værd.

Jeg mener faktisk du kan hente udsendelser med ham på dk4's hjemmeside. De har det der hedder DK4-universitetet
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

QrazyLeg skrev:Jeg har været til en forelæsning med ham. Damn det var vildt. Jeg fattede ikke en skid af det (jeg er ikke tek.nat), men det var det hele værd.

Jeg mener faktisk du kan hente udsendelser med ham på dk4's hjemmeside. De har det der hedder DK4-universitetet
Okay. Det lyder også vildt når han først går igang.

Jeg har været inde og kigge på DK4-universitetet, men det koster penge og oprette sig som bruger. Desværre.
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Han er meget griner...

Han gik til 3. fysik eksamen og snakkede al sin tid derinde uden afbrydelser fra hverken lærer eller censor, da han skulle have sin karakter sagde de blot: "Vi forstod ikke særligt meget af det du snakkede om, så du får 13".

Men ja han er meget griner, og synes faktisk tit, at han kan snakke om MEGET komplicerede teorier, uden at miste sit publikum. Han gør det på en enormt sjov og på sin vis pædagoisk måde. - Så ham allerede første gang i 9. klasse, og ikke at jeg forstod 100% hvad han snakkede om, havde man da en god idé, da man gik fra "showet".

Vil mene at man snildt burde kunne finde noget på dr (sikkert i viden om afsnittene).
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Forresten så har han fødselsdag idag. Han fylder 65 år. Tillykke.
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

For lige at vende tilbage til dette topic. Er der nogle som kan fremskaffe den dokumentar som der blev vist for nogle år siden ?? Kan simpelthen ikke finde den, hverken på Google, eller DR Bonanza....
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Der er noget her

http://www.dr.dk/Videnskab/Emner/ovrigt ... 104902.htm (Nederst på siden)
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Besvar