Nogen der kan lave dette program?

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Nogen der kan lave dette program?

Indlæg af Deejay_Wonder »

Jeg mangler et simpelt script hvor en counter tæller ned fra 2 min åbner kør og sætter en tekststreng ind og tæller igen ned fra 2 min og foretager samme procedure. Er der en der har erfaring med dette?
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Burde ikke tage mange sekunder at vb-scripte, men jeg forstår simpelthen ikke formålet?

Hvis der skal køres et app, er det så ikke nemmere bare at starte det? - At indsætte en tekststreng i kør, giver jo ingen mening :S
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

det er nu en gang sådan jeg skal bruge det :P Det er en webadresse der skal indsættes i kør og tælle ned fra 2 min osv i et loop
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Deejay_Wonder skrev:det er nu en gang sådan jeg skal bruge det :P Det er en webadresse der skal indsættes i kør og tælle ned fra 2 min osv i et loop
Så du vil åbne en webside hvert andet minut? Hvorfor ikke bare scripte noget, der "hard" refresher siden?
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Besvar