Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
mangler et rigtig sejt program til at splitte mine wav filer op, det er blandt andet til mine acapellas jeg mangler det. har prøvet med garage band, men den gemmer kun i .aac :S og dem magter mit reason ikke lige at arbejde sammen med
tak på forhånd !!!
- weisz
music is my DRUG, my dealer is a DJ... I Guess That makes a dealer ?
goafreak skrev:Brug Recycle - der kan du lave Dr. Rex-filer.
har recycle, men kan ikke dele det op, og kun gemme en del af acapellaen, samplet som jeg vil bruge.. så hvis jeg vil recorde det, så skal jeg holde key'en nede indtil.. funker ikke optimalt
music is my DRUG, my dealer is a DJ... I Guess That makes a dealer ?
Hvad med om vi oprettede et punkt kun til Mac ? Har selv en MacBookPro og har da temmelig mange ting, som jeg gerne vil kunne, men i dag kun kan på min pc.
Ja lige præcis DjMail - det er også en af de ting jeg undrede mig over ikke kom med Reason 4. Det er utrolig svært at håndtere længere vokaler i reason.
Jeg tror netop det er derfor jeg fatter brik af Cubase. Gik fra FL til Reason - og Reason og Cubase ligger pææænt langt væk fra hinanden jo.
Men hey, hvis jeg kan lave ordentlig musik i reason, hvorfor så gå over til cubase?