canada goose jakker
Redaktør: Moderators
canada goose jakker
Nogen som kender et godt sted og bestille canada goose jakker. de skal være originale.synes de er for dyre her hjemme så der må være et sted i verden hvor de er billigere og de vil sende til danmark.
so last year... Ps. har været en tråd oppe om det før - søg og du skal finde (sjovt nok sidste år) :)
Kilde: http://www.chartattack.dk/viewtopic.php ... ight=goose
Kilde: http://www.chartattack.dk/viewtopic.php ... ight=goose
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Sure, men tror ikke du får dem specielt billigere og hvis du nu skulle være heldig at finde noget billigt - får du smidt noget porto og forskellige afgifter smidt oveni nakken;) I sidste ende løber det nok op i samme pris.
Du kunne jo være heldig at finde noget på www.trendsales.dk www.qxl.dk eller www.dba.dk :>
Du kunne jo være heldig at finde noget på www.trendsales.dk www.qxl.dk eller www.dba.dk :>
Barry Lloyd
Re: ..
Har du ikke råd til kvalitet (hvilket er en ærlig sag) så køb dog noget andet ..Tigerdyr skrev:det er kun om afgifter ved import.
Jeg skal bruge sider hvor man kan købe org canada goose jakker billigt.
Hvis nu der ud af det blå kom en side med billige jakker, mon så ikke at butikkerne ville følge med, hvis produktet vel og mærke er det samme.
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Re: ..
Det tror jeg nu ikke. Wupti.com er da billigere end Fona, Computer City og EL-Giganten... Fordi de handler direkte hos leverandøren... Fona matcher ikke priserne på feks. ens bærbare som er billigere på Wupti.com. Det samme gælder fladskærme.Casper skrev:
Hvis nu der ud af det blå kom en side med billige jakker, mon så ikke at butikkerne ville følge med, hvis produktet vel og mærke er det samme.
Så hvis du finde en jakke der er billigere på nettet, så får du nok lov til at købe den dér, med mindre de nok kører prisgaranti..
Dette er bare min formodning.. Om den er forkert eller ej.