Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Jeg er igang med at male min lejlighed. Og i den sammenhæng har jeg malt nogle fede billeder på væggene.
Så kommer mit ønske. Om en eller anden kan lave et billede af L.O.C i samme stil som jeg allerede har, altså stencil/sort hvid. Da jeg er stor fan af ham. Billedet må gerne være i så stort et format som muligt, og ikke alt for detaljeret.
Hvis du selv har Illustrator i en version CS2 eller højere, kan du selv livetrace et billede.
Her er en video om det, http://video.about.com/graphicssoft/Liv ... trator.htm
Hvis den ikke giver dig nok kan du prøve at søge på "Live Trace Illustrator" på google.
God fornøjelse
har siddet og leget lidt med det. kan det passe man skal gøre det i hånden? Jeg har klippet baggrunden ud og skal til at vælge hvad jeg vil male sort.. men det er sgu lidt svært at forestille sig hvad man skal vælge.. :S