De snakkede da om at søndag ville være fin i går mener jeg..odder skrev:Bliver regnvejr hele ugen. Så jeg kommer ikke ud og køre mc! Møgvejr!
Brokketråd
Redaktør: Moderators
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Regnvejr i min landsdel, ifølge dmi.
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
onsdag
Det er onsdag, man er snottet, der er kø på vej til skole, amn kommer for sent, man skal læse til træner uddannelse, gøre rent i foreningens lokaler, har kun sovet 5 timer og ligger og sover på bordet i skolen. arhh det lettede at brokke sig lidt her
så i andre kan få lov at disse min kedelige hverdag 
Woman. Ask not what i can do for you, ask what you can do for me.
Man står op efter få timers søvn og ser at den mail man var ved at sende kl. lort i nat ikke er afsendt - man sender mailen og kigger på uret - ser at man lige kan nå 20 min på øjet inden man skal afsted til 6 timers forelæsning og direkte på arbejde bagefter ind til 22.00.
Man vågner 4-5 timer senere og fatter ikke hvad der er sket.
Jeg var vist lidt træt hahaha
Man vågner 4-5 timer senere og fatter ikke hvad der er sket.
Jeg var vist lidt træt hahaha
-
odder
- Bæver Bekæmper
Man har fri fra arbejdet, og så ringer de, at der er nogle englændere, som ikke kan komme på nettet. Man kommer ud, og opdager, at man ikke kan gøre en skid ved det. Pisse ærgerligt for tøsen så faktisk ikke SÅ ringe ud igen.
Og så kommer man tilbage til kontoret og opdager en computer, som man egentligt lovede, at lave for to uger siden, så man får dårlig samvittighed, og her sidder jeg så endnu.
Og så kommer man tilbage til kontoret og opdager en computer, som man egentligt lovede, at lave for to uger siden, så man får dårlig samvittighed, og her sidder jeg så endnu.
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
-
odder
- Bæver Bekæmper
Tom Brady blev alvorligt skadet i går, så han er måske ude resten af sæsonen. Satme en skidt start, for Patriots 
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Bendt Bendtsen stopper som formand for de konservative. Nu er jeg ikke konservativ vælger, men hvis Lene Espersen, som det her om 1½ time skulle blive annonceret, som ny forkvinde, så går det da helt galt.
En justitsminister, som intet har gjort for at minimere den stigende kriminalitet, ikke har nosser nok til at overveje en nedsættelse af den kriminelle lavalder, og er mere kendt for at hyppe sit eget skind.
Guderne må vide, hvad det er for noget snavs man har fundet på Bendt Bendtsen.
...
En justitsminister, som intet har gjort for at minimere den stigende kriminalitet, ikke har nosser nok til at overveje en nedsættelse af den kriminelle lavalder, og er mere kendt for at hyppe sit eget skind.
Guderne må vide, hvad det er for noget snavs man har fundet på Bendt Bendtsen.
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
ja det har jeg hørt, men hvad har fået ham til at tage den beslutning lige her, når han for ganske få dage siden beskyldte Flemming Hansen for at optrappe dronningekampen i sin bog. For han skulle jo sælge sin bog.
Nu mangler vi Anders Fogh trækker sig lige så snart Anne-Mette er ude af Vild med Dans.
...
Nu mangler vi Anders Fogh trækker sig lige så snart Anne-Mette er ude af Vild med Dans.
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Nordjyllands trafikselskab
Man Læser pludselig i avisen at efter nytår skal man lige stå en time tidligere op (05.15) for at skulle med bussen til skole, fordi de synes det kunne være sjovt at nedlægge alle ruter ud til skolen. grrrr..
-
odder
- Bæver Bekæmper
Jeg havde fri i dag indtil kl. 8.45, hvor der bliver ringet, om jeg kommer i dag, for det hele er bare noget lort. Så nu sidder jeg på arbejdet. Jeg har jo heller ikke haft ret meget overarbejde de sidste par uger. Og min uge er da slet ikke startet med overarbejde.
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Nordjyllands trafikselskab
Nope jeg bor up north, i nordjylland3dotz skrev:Du skulle vel ikke bo på Fyn.
...
-
odder
- Bæver Bekæmper
Typisk Windows... Men hey.. vi bruger det jo alligevel.
Jeg skal snart på arbejde. Selvfølgelig har jeg fri i dag. Jeg skal egentligt bare ud og hente nogle småting, men jeg ved godt, at jeg nok ender med at lave en masse, da vi får fint besøg i morgen, og lige p.t. er jeg den, som har mest styr på tingene, da jeg tossede rundt med det hele i går. Skøn måde at fejre sin fridag. Præcis ligesom i går.
Jeg skal snart på arbejde. Selvfølgelig har jeg fri i dag. Jeg skal egentligt bare ud og hente nogle småting, men jeg ved godt, at jeg nok ender med at lave en masse, da vi får fint besøg i morgen, og lige p.t. er jeg den, som har mest styr på tingene, da jeg tossede rundt med det hele i går. Skøn måde at fejre sin fridag. Præcis ligesom i går.
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game