Søger lejlighed evt hus på sjælland
Redaktør: Moderators
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
- Kontakt:
Søger lejlighed evt hus på sjælland
Hey Boys så er huset sku igang med at blive solgt og jeg leder efter en lejlighed på sjælland Husdyr skal være tilladt og Max leje per månede er 8000. Gerne 2 - 4 værelses er lidt ligeglad med hvor på sjælland det er. Hvis der er nogen der mangler en at dele en større lejlighed med så kan det også være en løsning. Det eneste gældne krav er at der må være husdyr nærmere bestemt en Cane Corso Italiano hund (en Italiensk jagthund)
Jeg har tjekket bolihit og de andre sites og der er en del men hvis man kunne slippe for at skulle betale sig fra at få nogle telefon numre så ville det jo altid være et plus.
Jeg har tjekket bolihit og de andre sites og der er en del men hvis man kunne slippe for at skulle betale sig fra at få nogle telefon numre så ville det jo altid være et plus.

-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
Nu kan jeg meget passende lige reklamere for, at jeg sidder inde med en 3-værelses andel på Vesterbro i København, hvis du skulle være interesseret 
Du kan lige nuppe et kig på http://dwr.dk/bolig , hvis du er interesseret
Du kan lige nuppe et kig på http://dwr.dk/bolig , hvis du er interesseret
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Kontakt:
-
Fairground
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Kontakt:
Hehe jamen når fairground siger god for det hehe. Ej det ender sku da galt med mig så tæt på byen hehe. Men lad mig nu se hvor meget jeg slipper afsted med fra det her hus og hvor meget jeg evt skal låne for at kunne få den. men lyder og ser ihvertfald ud som et fedt sted.
Forresten hvad slags gulv ligger der i lejligheden??
Forresten hvad slags gulv ligger der i lejligheden??

-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-