Texas Instruments TI-89 Titanium

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
Sig-Mund

Texas Instruments TI-89 Titanium

Indlæg af Sig-Mund »

Jeg ved godt at det ikke er et køb/salg forum, men prøver lykken alligevel.

Søger denne regnmaskine, men da jeg kun skal bruge den i 3 måneder (supplerings fag, for at få det rette niveau) syntes jeg er det er komplet åndsvagt at give 1300 kr for en, eller de 900 kr jeg har set de koster på DBA brugte.

Så tænkte der måske var en herinde, som havde en liggende jeg evt. kunne låne da det kun handler om 3 måneder.

Bor i københavnsområdet

På forhånd tak
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Re: Texas Instruments TI-89 Titanium

Indlæg af FrZ »

Sig-Mund skrev:Jeg ved godt at det ikke er et køb/salg forum, men prøver lykken alligevel.

Søger denne regnmaskine, men da jeg kun skal bruge den i 3 måneder (supplerings fag, for at få det rette niveau) syntes jeg er det er komplet åndsvagt at give 1300 kr for en, eller de 900 kr jeg har set de koster på DBA brugte.

Så tænkte der måske var en herinde, som havde en liggende jeg evt. kunne låne da det kun handler om 3 måneder.

Bor i københavnsområdet

På forhånd tak
Jeg har ikke ligefrem titaniums modellen, men bruger aldrig min - i hvert fald ikke lige for tiden, så den kan du vel godt låne?
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Sig-Mund

Re: Texas Instruments TI-89 Titanium

Indlæg af Sig-Mund »

FrZ skrev:
Sig-Mund skrev:Jeg ved godt at det ikke er et køb/salg forum, men prøver lykken alligevel.

Bor i københavnsområdet

På forhånd tak
Jeg har ikke ligefrem titaniums modellen, men bruger aldrig min - i hvert fald ikke lige for tiden, så den kan du vel godt låne?
Jeg fandt en ven som havde en liggende han ikke brugte, så det behøves ikke alligevel. Men tak for tilbudet FrZ
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Besvar