mangler kvittering til ikean hæve sænke bord

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
allstar
Geografisk sted: dk
Kontakt:

mangler kvittering til ikean hæve sænke bord

Indlæg af allstar »

Hej alle sammen,
Jeg har for ca. et havlt år siden købt et hæve sænke bord i ikea den store strømboks/styrringsboks er gået i stykker, jeg kan ikke finde min kvittering og bordet koster næsten 5000,- ville virkelig blive glad hvis nogen havde samme bord og gad at scanne kvitteringen ind for mig så jeg kan få denne boks byttet,

håber virkelig i kan hjælpe,
Billede
night_hawk

.

Indlæg af night_hawk »

i Ikea behøver du ikke fremvise kvitering, og du yder livstids garanti som jeg husker det.. :-)

Da de kun har produkter lavet til Ikea. :)
Billede
Cracka83

Indlæg af Cracka83 »

Jeg er 100% sikker på, at de ikke yder livstids garanti på produktet - og uden kvittering, tror jeg heller ikke man kommer langt. Læs evt her: http://www.ikea.com/ms/da_DK/customer_s ... antee.html
WankerW

Indlæg af WankerW »

Fra ikeas garantifolder

"Derfor giver vi 10 års garanti på alle
materiale- og fabrikationsfejl på alle produkter i
GALANT serien. Undtaget er dog elektriske dele
på GALANT hæve-/sænkestel, hvor der gives 5
års garanti."

mon ikke der er et serienr. eller andet på bordet/motoren der kan bevise det ikke er over 5 år gammelt??
Cracka83

Indlæg af Cracka83 »

Muligt - men hvis du tager direkte fra den side, som jeg linkede til står der også, at man skal bruge kvittering for at få hjælp. Men du kan jo prøve at ringe til dem. Har før haft noget som er gået i stykker, og der fik jeg leveret det gratis til døren - dog med en kvittering at referere til.
allstar
Geografisk sted: dk
Kontakt:

Indlæg af allstar »

tak for jeres hjælp, prøver at ringe til dem idag, skriver udfaldet her når der sker noget i sagen.
Billede
Besvar