Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Jeg har et problem med min printer en HP C5180, ved ikke om der er
nogle der kender så meget til den.
Men efter jeg købte den virkede den helt fint uden problemer, men efter ca 2 mdr så kan min computer pludselig ikke finde printeren, når jeg putter USB stikket i computeren reagere den ikke (ligesom når man sætter USB stik i).
Har prøvet at nulstille printeren og har fornyligt formateret min computer og der er samme problem.
Har skiftet USB stikket 3 gange uden held.
Nogle der kender til sådan et problem, hva det kan være?
Down1 - > ang. kabler så har jeg prøvet de 3 længder kabler jeg kunne finde.
1M, 2,5M og 3M, ingen af dem reagere på det.
WankerW -> Ja, har gjort lige det der stod i manualen 2 gange, forstår bare ikke hvorfor den ikke reagere når jeg sætter den i USB indgangen, har 2 eksterne harddiske som også kører USB og det virker fint.
Syntes det virker mærkeligt.
håber det er okay jeg lige låner dit topic:
Jeg har købt samme printer som du har, og jeg kan fint finde den over netværket, men når jeg forsøger at instalere den cd der følger med så kommer den med en fejl, og lukker det hele ned. Hvad kan dette skyldes?
Det skal lige siges at jeg lige har instaleret det på min brors computer, og der virker det fint. Begge køre med vista.
WankerW -> Jo tak, jeg installerede den på netværket og nu virker den helt fint igen, og nu kan kæresten jo også printe på den smart, haha.
Takker for hjælpen.
har du fjernet tidligere installationer af driveren??
der er kun sat netværksstik i??
evt prøvet at bruge windows egen driver (kontrolpanel/printere/tilføj printer/netværskprinter/vælge hewlett-packard hp-photosmart c5100 series)