Brokketråd
Redaktør: Moderators
Kanon OL i år - virkeligt fede 100 m, 200 m og 4x 100 m. Samt en FED 49'er finale!3dotz skrev:Sidder med halvvåde øjne. OL er slut og flammen er slukket.
Var godt nok til stede i Beijing, men var der i januar sidste år, og mere end halvandet år før kunne man mærke magien.
...
Men forstår virkeligt ikke nogen af diciplinerne - hvad laver synkron svømning? Hvad laver dressur? Hvad laver alt med pistoler og geværer? Hvad laver kapgang? Og hvorfor er boksning og fodbold de eneste amatør sportsgrene (svaret er fordi FIFA og bokseforbundne nægter andet) - men stadig til grin.
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Frz
syncron svømning er til for at anders lund madsen kan kommentere der.
aldrig har ejg haft så fed en oplevelse med ol, med verdesn bedste kommentar: "Der har vi den, den berømte læbbemølle" OMG det er da nizzle.
aldrig har ejg haft så fed en oplevelse med ol, med verdesn bedste kommentar: "Der har vi den, den berømte læbbemølle" OMG det er da nizzle.
Woman. Ask not what i can do for you, ask what you can do for me.
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Re: Frz
Forkerte tråd.he_bobo skrev:syncron svømning er til for at anders lund madsen kan kommentere der.
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Altså - Man er først nørdet, når andre siger man er en nørd.Sunshine skrev:føler mig lidt for nørdet nogle gange :/
Og det kan da være positivt at være en nørd. En nørd er vel i bund og grund en person, som har stor interesse, erfaring eller viden inden for et eller eller flere områder, som personen har specialiceret sig i. Er det negativt at vide meget om noget specielt - og have interesse for det ?.
Zivago - prof. nørd
-
odder
- Bæver Bekæmper
Som taget ud af ordbogenZivago skrev:En nørd er vel i bund og grund en person, som har stor interesse, erfaring eller viden inden for et eller eller flere områder, som personen har specialiceret sig i.
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Journalister, der ikke læser hvad de skriver.
Igår kunne man læse om to unge mænd, som bevidst havde påkørt en kvindelig løber. Hun var blevet ramt med sidespejlet og fået et par knubs, og det er selvfølgelig forfærdeligt, at der findes idioter som går efter at skade en person direkte på den måde.
Men journalisten, som hvis nok skrev i Nyhedsavisen (ihvf en gratisavis) skrev, at kvinden var blevet ramt af bilens bakspejl. Mig bekendt er det bakspejlet, som er monteret mellem de to forsæder, så hvis den kvindelige løber var blevet ramt af bakspejlet, så ville hun være kørt direkte ned. Det skulle være sket med høj fart for at hun kunne ryge op over motoren, rent faktisk ind igennem forruden, da den jo sidder imellem det udenfor og bakspejlet, og så alligevel kun slippe med nogle knubs.
Utroligt at ingen korrekturlæsere opfattede forskellen på et side- og et bakspejl.
...
Igår kunne man læse om to unge mænd, som bevidst havde påkørt en kvindelig løber. Hun var blevet ramt med sidespejlet og fået et par knubs, og det er selvfølgelig forfærdeligt, at der findes idioter som går efter at skade en person direkte på den måde.
Men journalisten, som hvis nok skrev i Nyhedsavisen (ihvf en gratisavis) skrev, at kvinden var blevet ramt af bilens bakspejl. Mig bekendt er det bakspejlet, som er monteret mellem de to forsæder, så hvis den kvindelige løber var blevet ramt af bakspejlet, så ville hun være kørt direkte ned. Det skulle være sket med høj fart for at hun kunne ryge op over motoren, rent faktisk ind igennem forruden, da den jo sidder imellem det udenfor og bakspejlet, og så alligevel kun slippe med nogle knubs.
Utroligt at ingen korrekturlæsere opfattede forskellen på et side- og et bakspejl.
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
-
odder
- Bæver Bekæmper
Altså der vil jeg lige sige, at man jo rent faktisk godt kan bruge sidespejlene, når man bakker. Det gør jeg da tit, for lige at tjekke, om jeg kommer for tæt på eller om jeg nu rammer den gamle dame rigtigt, så hun falder.
Ellers kunne det tænkes at de bakkede i høj fart i en cabriolét og hun simpelthen har valgt at springe halvanden meter op i luften for derefter så at hamre ind i bakspejlet.
Jeg siger ikke at det var det der skete (for jeg var der ikke - på ære!), men det er da en teori
Ellers kunne det tænkes at de bakkede i høj fart i en cabriolét og hun simpelthen har valgt at springe halvanden meter op i luften for derefter så at hamre ind i bakspejlet.
Jeg siger ikke at det var det der skete (for jeg var der ikke - på ære!), men det er da en teori
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
-
Fairground
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..
Hmmm hva er det ord jeg leder efter..... Ahh ja flueknepperi...! Bakspejl / sidespejl... er det overhovedet værd at bruge tid på at brokke sig over at en journalist er kommet til at bytte om på to ord i en avis du FÅR GRATIS? Kan forstå hvis der var direkte digtet i historien eller den slet ikke havde havde fundet sted, men to ord der er byttet om... jebus...!3dotz skrev:Journalister, der ikke læser hvad de skriver.
...
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Jeg vil gerne brokke mig over, at mit køkken står under 2 cm vand.
Havde glemt at sætte filteret til vaskemaskinen i efter, at jeg havde renset det. Heldigvis opdagede konen det efter et par minutter, så vi kunne tørre det op med en hel bunke håndklæder.
...
Havde glemt at sætte filteret til vaskemaskinen i efter, at jeg havde renset det. Heldigvis opdagede konen det efter et par minutter, så vi kunne tørre det op med en hel bunke håndklæder.
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Jeg vil gerne brokke mig over at første dag efter ferien starter med en lang kedelig introduktion, som vi alle har hørt 100 gange.
Dog har jeg fået de to mest underholdende ankerlærere - så det skal nok blive underholdene.
Indtil videre har de taget pis på vores studieansvarlig, vores Junta, tilbudt en elev at give ham hans bøger til det her semester, hvis han dropper at ryge menthol smøger og så har de proklameret at de ikke har nogle intentioner om at anvende alle de timer de er blevet tildelt.
Dog har jeg fået de to mest underholdende ankerlærere - så det skal nok blive underholdene.
Indtil videre har de taget pis på vores studieansvarlig, vores Junta, tilbudt en elev at give ham hans bøger til det her semester, hvis han dropper at ryge menthol smøger og så har de proklameret at de ikke har nogle intentioner om at anvende alle de timer de er blevet tildelt.
-
odder
- Bæver Bekæmper
Bliver regnvejr hele ugen. Så jeg kommer ikke ud og køre mc! Møgvejr!
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game