Har et LE46A656 TV
Link: http://www.samsung.com/dk/consumer/deta ... A656A1CXXE
Problemet er at jeg ikke kan få min PC og TV til at arbejde sammen med mit S-Video kabel, så de viser det samme på skærmen (en film fx). Kan slet ikke få min PC's skærm frem på tv'et. Men kan godt indstille tv'et så den finder S-Video.
PC'en kan godt finde mit tv. Har prøvet at skifte på opløsninger, mange forskellige som er anbefalet i manualen, uden held.
Jeg tyer nu til hjælp hos jer kære CA's, har I nogle idéer til hvad jeg kan gøre?
Ville gerne se film på den i aften.
På forhånd tak
Brug for hjælp til mit 46" TV
Redaktør: Moderators
-
bukkebrusen
- Captain
Brug for hjælp til mit 46" TV
He who dies with honor is a dead man!
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Hmm hvorfor sætter du den til via. S-video?? Det giver et dårligt billede. Brug et VGA kabel i stedetfor, eller hvis din pc har HDMI, så brug det. Har aldrig prøvet og rode med S-video, kun VGA/DVI/HDMI, og der virker det ligeså snart du har sat stikket i pc'en og i skærmen, og vælger så at du vil bruge en ekstern skærm. Der plejer og være symboler og som regel er det F4 knappen + FN der skal holdes nede.
-
bukkebrusen
- Captain
Har kun et S-video kabel, plus det skal være 15m langt da min comp står inde i et andet rum end stuen. Derfor bruger jeg nødsaget S-video.
Har godt nok også overvejet mig at købe et hdmi/hdmi eller dvi/hdmi kabel 15m, og så skal man vel ikke spare på kvaliteten når det er så langt som 15m?
Har godt nok også overvejet mig at købe et hdmi/hdmi eller dvi/hdmi kabel 15m, og så skal man vel ikke spare på kvaliteten når det er så langt som 15m?
He who dies with honor is a dead man!
Nu ved jeg ikke hvor store krav du stiller til det. Er det HD/BR film du vil se via computeren så vil jeg skyde på at det kabel kommer til at stå dig i 3000 kr, for mindst muligt tab af signal.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
-
bukkebrusen
- Captain