Problemer med system gendannelse

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Valsted
Geografisk sted: 9240

Problemer med system gendannelse

Indlæg af Valsted »

Hej.

Jeg prøvede åbne en fil med utorrent. Derefter satte den ALLE mine programmer og spil til at åbne som utorrent. Jeg har prøvet at slette utorrent, og det hjælper ikke en skid. Nu ved den bare ikke hvordan den skal starte noget som helst op og hvis jeg f.eks. prøver på at åbne IE, og derefter vælger IE når den spørger om hvad den skal åbne den med fatter den minus. Og sådan er det hele vejen rundt. Jeg har så prøvet at se om jeg kan åbne systemgendannelse, da det må kunne rette op på fejlen(?). Men det kan den selvfølgelig heller ikke åbne. Jeg håber der er en eller anden med mere forstand på det her end mig på boardet der kan hjælpe. På forhånd tak.
Er det her der ska' stå noget smart ?
Zivago

Indlæg af Zivago »

Start maskinen op i fejlsikret tilstand, og åben så system gendannelse.
Hvis du stadig ikke kan, så skal du reparer windows med installations cdén.

Zivago
Valsted

Indlæg af Valsted »

Tak, det vil jeg prøve.
Brugeravatar
raffay

Indlæg af raffay »

Men i det mindste burde du ikke have problemmer med at åbne uTorrent så ;)
Skal man skrive noget her?
Valsted

Indlæg af Valsted »

Det har jeg skam heller ikke hehe. Men fatter hat af det problem der. Har prøvet i fejlsikret tilstand nu og der kan jeg heller ikke åbne noget. Nu må eneste udvej jo så være at reparere vista med cd'en. Problemet er dog bare at jeg ikke lige kan finde det image på harddisken som skulle være min backup af vista idet jeg ikke fik udleveret nogen cd sammen med computeren.
Besvar