Facebook aplication

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
Am0k

Facebook aplication

Indlæg af Am0k »

Hey Folks.

Jeg ville høre om nogen ved om der findes en funktion så du kan se hvem der har besøgt din facebook profil hver dag?

Altså en slags der funktion der fx. fortæller hvilke personer der har været inde på din profil de seneste 48 timer.
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Re: Facebook aplication

Indlæg af FrZ »

Am0k skrev:Hey Folks.

Jeg ville høre om nogen ved om der findes en funktion så du kan se hvem der har besøgt din facebook profil hver dag?

Altså en slags der funktion der fx. fortæller hvilke personer der har været inde på din profil de seneste 48 timer.
Den er ikke mulig at lave, grundet den måde facebook er opbygget... Der er dog nogle dårlige varianter, men der skal du have brugeren til at trykke og installere den på deres egen...

(så vidt jeg ved)
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Lidt ala dkbn, se hvem der har været inde og kigge med Guldprofil...
Am0k

Re: Facebook aplication

Indlæg af Am0k »

FrZ skrev:
Am0k skrev:Hey Folks.

Den er ikke mulig at lave, grundet den måde facebook er opbygget... Der er dog nogle dårlige varianter, men der skal du have brugeren til at trykke og installere den på deres egen...

(så vidt jeg ved)
Okay lyder meget fornuftigt. Men mange tak for hjælpen og svaret!
Am0k

Indlæg af Am0k »

amh nu må jeg indrømme at jeg aldrig har brugt dkbn, så kan ikke forestille mig det :)
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Am0k skrev:amh nu må jeg indrømme at jeg aldrig har brugt dkbn, så kan ikke forestille mig det :)
Hvis man ikke har såkaldt købt adgang kaldet "guldprofil" så kan man ikke se hvem der kigger på ens profil. Det kan man tjene fedt på at lave. Måske det kommer i en anden version af FaceBook. :lol:
Am0k

Indlæg af Am0k »

Arhh okay på den måde. Ja det kan jeg godt se der er gode penge i. Så må jeg bare vente på det :)
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Billede

Billede

/rettet af frz- billedet virkede vist ikke mere...
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Hehe nco.
Billede
Besvar