Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Jeg ville høre om nogen ved om der findes en funktion så du kan se hvem der har besøgt din facebook profil hver dag?
Altså en slags der funktion der fx. fortæller hvilke personer der har været inde på din profil de seneste 48 timer.
Den er ikke mulig at lave, grundet den måde facebook er opbygget... Der er dog nogle dårlige varianter, men der skal du have brugeren til at trykke og installere den på deres egen...
(så vidt jeg ved)
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Jeg ville høre om nogen ved om der findes en funktion så du kan se hvem der har besøgt din facebook profil hver dag?
Altså en slags der funktion der fx. fortæller hvilke personer der har været inde på din profil de seneste 48 timer.
Den er ikke mulig at lave, grundet den måde facebook er opbygget... Der er dog nogle dårlige varianter, men der skal du have brugeren til at trykke og installere den på deres egen...
(så vidt jeg ved)
Okay lyder meget fornuftigt. Men mange tak for hjælpen og svaret!
Am0k skrev:amh nu må jeg indrømme at jeg aldrig har brugt dkbn, så kan ikke forestille mig det
Hvis man ikke har såkaldt købt adgang kaldet "guldprofil" så kan man ikke se hvem der kigger på ens profil. Det kan man tjene fedt på at lave. Måske det kommer i en anden version af FaceBook.