Skulle lige til at sige det selv, da jeg så det (jeg må krybe til korset og sige at jeg har set det flere gange faktisk) tænkte jeg bare, fuck hvor bliver den mor bare sur over det i løbet af én uge, når hun render rundt med støvsugeren hele tiden!goafreak skrev:Der var også en dame i Extreme Home Makeover der fik en sandkasse i sin stue. Eller var det i fra skrot til slot?
Brokketråd
Redaktør: Moderators
Jeg bør næsten brokke mig over, at NIKE sender deres NIKE Courage reklame og der så er et billede af en løber i en Kappa trøje et sted i den. Den kører på tv, men kan også ses her. http://www.nike.com/nikeos/p/nike/en_EMEA/courage
Med cirka 20 sekunder igen.
Med cirka 20 sekunder igen.

-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Jeg synes fanme du har for meget fritid, hvis du ligefrem har siddet og set efter det lille blå logo på den orange sportstrøje. Hvad så med alle deres sko og kasketter, hvor du ikke kan se mærkerne? Eller de forskellige folks jakkesæt?
Jeg vil gerne brokke mig over, at der er folk der har så meget fritid, at de har tid til at se efter sådan noget, i stedet for, at arbejde og tjene en masse penge til statskassen, så vi kan komme af med vores Udlandsgæld.
Jeg vil gerne brokke mig over, at der er folk der har så meget fritid, at de har tid til at se efter sådan noget, i stedet for, at arbejde og tjene en masse penge til statskassen, så vi kan komme af med vores Udlandsgæld.
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
-
Deejay_Wonder
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
Og her må jeg leodder skrev: i stedet for, at arbejde og tjene en masse penge til statskassen, så vi kan komme af med vores Udlandsgæld.
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
Tilmeld dig nu
Haha, jeg må betragte det som en arbejdsskadeodder skrev:Jeg synes fanme du har for meget fritid, hvis du ligefrem har siddet og set efter det lille blå logo på den orange sportstrøje. Hvad så med alle deres sko og kasketter, hvor du ikke kan se mærkerne? Eller de forskellige folks jakkesæt?
Jeg arbejder med design i mange aspekter, heriblandt logodesign. Jeg kan ikke se en reklame; online, offline eller på tv uden at lægge mærke til småting som fx i den reklame. Jeg så den første gang i går, hvor min kammerat, der studerer medievidenskab også lagde mærke til det.

-
Deejay_Wonder
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
Det springer jo nærmest også lige i øjnene på een 
Tjen penge på din hjemmeside via
Tilmeld dig nu
Tilmeld dig nu
-
Hofmeister
fritid,
jeg vil gerne brokke mig over at folk brokker sig over at folk har for meget fritid, når fritid ikke er noget man har, men noget man tager.

Woman. Ask not what i can do for you, ask what you can do for me.
-
odder
- Bæver Bekæmper
Lidt ligesom sex?
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
-
odder
- Bæver Bekæmper
Nu foregår meget af min arbejdstid foran en computer, da jeg er lønnet nørd og, som regel, har adgang til en computer hele tiden. Og imens jeg venter på at en operation udføres, så hopper jeg eksempelvis forbi charten for lige at give mit besyv medHofmeister skrev:Jeg vil gerne brokke mig over at odder kan brokke sig over andre har for meget fritid, når manden (på baggrund af mange af hans egne indlæg) selv virker til at ha' det..
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Vil gerne brokke mig over, at man skal betale 1200kr i licens til DR. og hvad får man ikke en skid, elendigt tv program, både Dr1 og DR2 som jeg aldrig ser. og så går man på arbejd, hvor alle skal følge med i Ol, og selvfølgelig har DR Næsten sendt alle deres rapporter til kina, og hvad koster det ikke, når man tænker over hvor meget vi også betaller til deres lille underskud, til tv byen.
Tak DR i forstår det med at bruge penge, og lade andre betalle for jer.

Tak DR i forstår det med at bruge penge, og lade andre betalle for jer.
Celebrate Your Life With House
Idioter man finder i online-racing games.
Hvorfor køre online, hvis det eneste sjov man har er at køre ind i andre, som var de deltagere i Tivolis radiobiler.
Mangt engang ligger man højt placeret i GT5 Prologue, da idiot nummer 8 ud af 11 mulige lige skal køre ind i en, så bilen spinner rundt og man ender nede, hvor der ikke er mange pointpenge at tjene.
...
Hvorfor køre online, hvis det eneste sjov man har er at køre ind i andre, som var de deltagere i Tivolis radiobiler.
Mangt engang ligger man højt placeret i GT5 Prologue, da idiot nummer 8 ud af 11 mulige lige skal køre ind i en, så bilen spinner rundt og man ender nede, hvor der ikke er mange pointpenge at tjene.
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.