Trådløs HD med HDMI udgang

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
D3FrozTt

Trådløs HD med HDMI udgang

Indlæg af D3FrozTt »

Long story short, jeg er ved at skære ned på dimser og alsens kabel-helvede derhjemme.

Det jeg mangler nu er et sted jeg kan dumpe mine film og samtidig se dem på fjerneren. Jeg gider ikk have et media center og det skulle gerne være så let som muligt (læs: kæresten skal kunne bruge det) og derfor så virkede denne som det oplagte valg.

http://www.danedigital.com/4-SO-Hard-Di ... smart.html

En stor haddisk med en fjernbetjening så man kan afspille sine film (næsten alle de gengse formater) og musk.

Men jeg kan ikke finde hagen?? Det virker for godt til at være sandt at den kun koster 1500,- og så at den kan alt det.

Er der nogen der har prøvet den og ved om det er noget man skal investere i?

Jeg har lidt en ide om at interfacet er noget lort men til 1500 kan jeg nok leve med det tænker jeg?

Eller er der nogen andre der har en smart ide til en trådløs hd til at dumpe alt mit lort på så det samtidig er let af afspille tingene.?
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

Jeg skal ikke kunne sige, om de virker, men jeg har fundet forhandleren. Klik ind på Getmore og kig nogenlunde aller nederst. Den findes, og de har flere forskellige. Jeg fandt lige listen til dig over alting, som de har fra Dane-elec, bare for, at gøre det hele nemt for dig :)

Om den virker aner jeg ikke. Jeg har planer om, lige at tjekke nogle reviews ud.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Jeg synes det er et fantastisk link til Getmore.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

haha den fuckede sgu lidt op. Havde lige siddet og kigget lidt youtube :P

anyways: http://www.getmore.dk/templates/imw-pro ... =Dane-Elec
kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

det er jo faktisk et mediecenter du har fundet dig.. bare i den mindre ende..
jeg kunne ikke forestille mig det er noget lort.. tværtimod.. er priserne på den slags "medieboxe" i prisklassen 1000-3000 her snakker vi, apple tv, slingbox og diverse "no-name" produkter.. jeg kan roligt anbefale det.. dog skal du være klar over ting som undertekster.. og understøttelse for dette? nogle kan ikke leve uden undertekster på deres film.. og det er tit der nogle boxe står af.. så er der som du selv siger selve layoutet... her kan det også være indviklet for kæresten af finde rundt.. da det langt fra er alle systemer der er logiske...

men jeg vil klart anbefale dig at prøve det.. du har jo 14 dages returret på produkter købt via netbutikker.. så helt galt kan det da ikke gå. du kan evt skrive en anmeldelse af den herinde bagefter? ;)

held og lykke..
Besvar