Jeg kan ikke se dette format her på min bærbar,,,, $$: Video: 624X352 - 1175Kbit 2pass XviD 1.1.2 :$$
$$: Audio: 48000Hz - 128Kbit ABR Lame-MP3
Det er fra infofilen til et klovn afsnit, er der nogen der kan hjælpe mig med kodex til at afspille diverse formater???
Kodex til dette format
Redaktør: Moderators
Kodex til dette format
åh gæt en ged
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Jeg tror bare jeg ville foretrække VLC Player i stedet for at installere en milliard codecs. Det ved man hvad er, og jeg tror det kan tælles på én hånd, hvilke filer jeg har haft fat i, som ikke fungerede.
Gider ikke linke til det, for det er SÅ nem en google at, hvis man ikke kan finde det, så fortjener man ikke at bruge en computer.
Gider ikke linke til det, for det er SÅ nem en google at, hvis man ikke kan finde det, så fortjener man ikke at bruge en computer.
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Ja for du har jo også selv altid undersøgt alt på google, før du skal genere os med et større eller mindre problem.odder skrev:Jeg tror bare jeg ville foretrække VLC Player i stedet for at installere en milliard codecs. Det ved man hvad er, og jeg tror det kan tælles på én hånd, hvilke filer jeg har haft fat i, som ikke fungerede.
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]
"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin