Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.
Jeg ved lyden er ilde, men kameratelefoner og lydstyrken til koncerter går ikke hånd i hånd Det er det track som videoen starter med, og fortsætter i ca 40 sek inden trente-mixet hurtigt tager over:
ud fra det klip du høre der Sig-Mund kan du ikke høre om det der Originalen eller hardwall remix.. jeg er ret sikker på at det var originalen han spillede da jeg var til grøn
er ikke sikker på den kan købes, kan selvfølgelig godt være der er blevet lavet et par whitelabel vinyler, men tror ikke den er blevet samlet op til officiel udgivelse
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
Ja, det ved jeg skam godt, det ER Robin S Vs. Steve Angello & Laidback Luke - Show Me Love Vs. Be (Hardwell bootleg) der blir spillet... det er sten sikkert, derfor fatter jeg slet ik hvordan Michael Mind kommer ind over det?
Michael Mind har vel hørt det bootleg også bare skyndt sig at kopiere det for at tjene lidt cash.
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.