Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
amh skrev:Hmm Ace Of Combat, er vidst ikke en fyl simulator??
undskyld stavefejlenene det er jo fredag/lørdag nat....
Burde du ikke lave en undskyldning for hele indlægget? Der står jo ikke Ace of Combat. Når du engang har sovet rusen ud fra de fire Cult Shakere eller lignende konfirmandchampagne så læs lige, hvilket spil der anmeldes
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
amh skrev:Hmm Ace Of Combat, er vidst ikke en fyl simulator??
undskyld stavefejlenene det er jo fredag/lørdag nat....
Burde du ikke lave en undskyldning for hele indlægget? Der står jo ikke Ace of Combat. Når du engang har sovet rusen ud fra de fire Cult Shakere eller lignende konfirmandchampagne så læs lige, hvilket spil der anmeldes
Hmm hahaha, sorry! Ace Combat 6 er det flu simulator??? HAHA, godnat !! Jeg ser på det i morgen, sorry for span!!
Dette tog mig så også en tid og skrive, når alt drikkelse var på fri regning....... Sorry!!
Haha jeg tror slet ikke den her tråd har noget at gøre med mit review af AC6. Jeg tror han hentyder til, at mine indlæg var 1337, men nu er det så 1338
Anyways Ace, så håber jeg du kunne lide mit review af Ace Combat 6
Og btw amh, hvis ikke Ace Combat 6 er en flysimulator, så føler jeg mig rimeligt grusomt taget i røven, da jeg brugte en weekend på at sidde og flyve F-22 i det
goafreak skrev:Vil nu mere sige Ace har for meget fritid
Jeg har sgu aldrig fri. Jeg har prøvet hele formiddagen at ringe til nogen jeg skulle lave netværk for, men ingen tager telefonen, så det betyder at jeg i stedet skal ud og arbejde i morgen. Og oven i det, så skal jeg nok på en flyver til Tyskland med arbejdet tirsdag. Og jeg som troede at jeg havde ferie
odder skrev:Haha jeg tror slet ikke den her tråd har noget at gøre med mit review af AC6. Jeg tror han hentyder til, at mine indlæg var 1337, men nu er det så 1338
Anyways Ace, så håber jeg du kunne lide mit review af Ace Combat 6
Og btw amh, hvis ikke Ace Combat 6 er en flysimulator, så føler jeg mig rimeligt grusomt taget i røven, da jeg brugte en weekend på at sidde og flyve F-22 i det
haha, det beklager jeg. Aner ikke hvad der skete i morges.... haha.. Men hvorfor lige indlæg nr. 1337 er der noget specielt ved det?
Er det de der nørde forkortelser w00t, h4x0r osv.?