Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Dog er det ikke lykkedes mig at gøre sådan i Gmail, at når mails er slettet via browser'en, så kommer de heller ikke i indbakken i Outlook/Thunderbird.
amh skrev:Dog er det ikke lykkedes mig at gøre sådan i Gmail, at når mails er slettet via browser'en, så kommer de heller ikke i indbakken i Outlook/Thunderbird.
De kommer vel alle steder samtidig, så det er der ikke noget at gøre ved. Hvis jeg har sat gmail til at slette specifikke ting/mails med bestemte ord, så kommer de ingen steder overhovedet
Alle de størrer webhoteller, har efterhånden webmail med som standard i deres pakker. Så der kan man både bruge POP3 (og ofte IMAP) osv., plus så bestemmer du jo også selv hvad adressen på mailen skal være.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Det skulle det meget gerne, da jeg har nogle naboer der ikke er så meget inde i det med computere, men gerne vil have sig en mail adresse!
For at gøre det lidt lettere for dem skulle det meget gerne være muligt at bruge i et mail program såsom outlook.
Det skulle det meget gerne, da jeg har nogle naboer der ikke er så meget inde i det med computere, men gerne vil have sig en mail adresse!
For at gøre det lidt lettere for dem skulle det meget gerne være muligt at bruge i et mail program såsom outlook.
Hvortil GMAIL vil være det smarteste træk imo.
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.