Redaktør: Moderators
Hvor har du gjort af BMW'en?thorolf15 skrev:Har koebt en gammel golf, da jeg har prioriteret husbyggeri for tiden! Har dog beholdt mc'en, det skal der sku vaere raad til!
Er ked af at skuffe dig såodder skrev:Neeej. Medmindre det er nærlys og ikke tågelygter. Er det tågelygter, så må du ikke. Og det er jeg 99.9 % sikke på, for det har vi snakket om for et par uger siden, da det kom op at vende til teori i kørekort til mc. Jeg ved ikke hvordan vi kom til at snakke om biler, men det må man ikke.DeCain skrev:Så længe han har pos. lys i de øverste, og ikke andet er det lovligt indtil gadelyset tænder..
Hehe, det er der sku noet om! Det er fantastisk at kunne koebe biler og mc uden afgift, man faar et helt andet forhold til tingenePlys - det nye kuld skrev:@Thorolf
Nå, så fik du endelig din Duke
Jeg VIDSTE BARE at der stak noget under, da du flyttede til Frankrig!... det var de billige KTM´r![]()
Men hyggelig ser den jo ud den langbenede, og sjov er den - men er der landskab til det hvor du bor???
Har selv skiftet XJ900´eren ud med en CBR1000F Dual Brake fra 95 - en verden til forskel
Kør forsigtigt...eller som du plejer - du bestemmer selv - men pas på dig selv
Jeg HADER naar folk koerer med taagelygter i dagslys... Tror jeg vil smide et surt opstoed i brokketraadenamh skrev:Jeg ved ikke lige hvad det var i snakkede om, men jeg kører da altid med positionslys, og tågelygter. Det giver et "frækkere" look på bilen syntes jeg... Dog kører jeg med kørelys, når det bliver mørkt. Sjovt nok er jeg aldrig blevet stoppet i dagslys (med tågelys + pos. lys) så tror skam det er lovligt.
Hmm... jeg går ud fra Du/I mener tåge-forlys.thorolf15 skrev: Jeg HADER naar folk koerer med taagelygter i dagslys... Tror jeg vil smide et surt opstoed i brokketraaden