Hvilken bil har du?

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

thorolf15
Geografisk sted: Somewhere in France :)

Indlæg af thorolf15 »

Har koebt en gammel golf, da jeg har prioriteret husbyggeri for tiden! Har dog beholdt mc'en, det skal der sku vaere raad til!

Billede
Billede
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

thorolf15
Er den på Franske plader din Golf?
thorolf15

Indlæg af thorolf15 »

Yup - jeg bor os i Frankrig, saa der er ikke noet fusk der :)
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Fedt! hvad laver du der nede?
Ocean
CA Ninja Turtle
Geografisk sted: Ude i blok A, nabo til neggerne...

Indlæg af Ocean »

amh skrev:Fedt! hvad laver du der nede?
arbejder og tjener penge vel... :D
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

thorolf15 skrev:Har koebt en gammel golf, da jeg har prioriteret husbyggeri for tiden! Har dog beholdt mc'en, det skal der sku vaere raad til!
Hvor har du gjort af BMW'en?
thorolf15

Indlæg af thorolf15 »

Fedt! hvad laver du der nede?
Yes, arbejder :) Og saa er det jo fedt med sol og sommer, og sne og bjerge om vinteren :)
Hvor har du gjort af BMW'en?
Har solgt den :cry: Savner den fame helt vildt! Det var faktisk en dansker der koebte den, meget griner :)
Brugeravatar
Plys - det nye kuld
Geografisk sted: Jydeland

Indlæg af Plys - det nye kuld »

@Thorolf

Nå, så fik du endelig din Duke :P
Jeg VIDSTE BARE at der stak noget under, da du flyttede til Frankrig!... det var de billige KTM´r :twisted:

Men hyggelig ser den jo ud den langbenede, og sjov er den - men er der landskab til det hvor du bor???

Har selv skiftet XJ900´eren ud med en CBR1000F Dual Brake fra 95 - en verden til forskel ;)

Kør forsigtigt...eller som du plejer - du bestemmer selv - men pas på dig selv ;)
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
DeCain
Geografisk sted: Denmark
Kontakt:

Indlæg af DeCain »

odder skrev:
DeCain skrev:Så længe han har pos. lys i de øverste, og ikke andet er det lovligt indtil gadelyset tænder..
Neeej. Medmindre det er nærlys og ikke tågelygter. Er det tågelygter, så må du ikke. Og det er jeg 99.9 % sikke på, for det har vi snakket om for et par uger siden, da det kom op at vende til teori i kørekort til mc. Jeg ved ikke hvordan vi kom til at snakke om biler, men det må man ikke.
Er ked af at skuffe dig så ;)
http://www.fstyr.dk/graphics/Synkron-Li ... /kap06.pdf

6.12.001
--=DeCain the DJ=--
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Jeg ved ikke lige hvad det var i snakkede om, men jeg kører da altid med positionslys, og tågelygter. Det giver et "frækkere" look på bilen syntes jeg... Dog kører jeg med kørelys, når det bliver mørkt. Sjovt nok er jeg aldrig blevet stoppet i dagslys (med tågelys + pos. lys) så tror skam det er lovligt.
thorolf15

Indlæg af thorolf15 »

Plys - det nye kuld skrev:@Thorolf

Nå, så fik du endelig din Duke :P
Jeg VIDSTE BARE at der stak noget under, da du flyttede til Frankrig!... det var de billige KTM´r :twisted:

Men hyggelig ser den jo ud den langbenede, og sjov er den - men er der landskab til det hvor du bor???

Har selv skiftet XJ900´eren ud med en CBR1000F Dual Brake fra 95 - en verden til forskel ;)

Kør forsigtigt...eller som du plejer - du bestemmer selv - men pas på dig selv ;)
Hehe, det er der sku noet om! Det er fantastisk at kunne koebe biler og mc uden afgift, man faar et helt andet forhold til tingene :)

Sku da os en helt laekker maskine du der har faaet fat i!

Og saa maa jeg indroemme at jeg faktisk koerer helt forsigtigt efterhaanden, ved ikke om det er alderen eller hva, men jeg synes man taenker sig lidt mere om efterhaanden, er sku nok bare ved at blive gammel! Men den kan da stadig traekke en par 100m paa baghjul 8)

Det er ioevrigt et helt fantastisk sted at bo hernede, det er alt for fedt med saarn en KTM i bjergene! Er du gal den kan faa noet pedal nogle gange paa de veje de bruger i tour de france :mad:
thorolf15

Indlæg af thorolf15 »

amh skrev:Jeg ved ikke lige hvad det var i snakkede om, men jeg kører da altid med positionslys, og tågelygter. Det giver et "frækkere" look på bilen syntes jeg... Dog kører jeg med kørelys, når det bliver mørkt. Sjovt nok er jeg aldrig blevet stoppet i dagslys (med tågelys + pos. lys) så tror skam det er lovligt.
Jeg HADER naar folk koerer med taagelygter i dagslys... Tror jeg vil smide et surt opstoed i brokketraaden :evil:
Brugeravatar
Plys - det nye kuld
Geografisk sted: Jydeland

Indlæg af Plys - det nye kuld »

thorolf15 skrev: Jeg HADER naar folk koerer med taagelygter i dagslys... Tror jeg vil smide et surt opstoed i brokketraaden :evil:
Hmm... jeg går ud fra Du/I mener tåge-forlys.
Der er faktisk en ting der er værre; Når ´tåge-hoveder´ mener at sigtbarheden i sne- eller kraftig regnvejr, er så ringe, at det er nødvendigt at tænde tåge BAG-lyset!!!
Så flegner jeg helt af - for så er det ganske umuligt overhovedet at orientere sig, som den der kører bagved :mad: :mad: :mad:

Jeps, så´n Honda er en rigtig autobahn makulator!
Den er lidt tung i det på små snoede veje, så på dine bjergveje er den ikke så fiks.
Men en god dansk/tysk motor eller hovedvej - wrouum - den kører bare godt, og så sidder man godt på den.
Et rigtig langturs-jern man kan køre til verdens ende på 8)
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
thorolf15

Indlæg af thorolf15 »

Der maa jeg jo saa nok gaa til bekendelse og indroemme at jeg har koebt et "konfort" saede til min... For standard saedet kunne jeg kun lige klare 50km med!!!

Lurer lidt paa om jeg skal ha' en 950'er naeste gang, det er altsaa en fed cykel ogsaa!
TheJackal
Chart Attack VIP
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

thorolf15 skrev:Der maa jeg jo saa nok gaa til bekendelse og indroemme at jeg har koebt et "konfort" saede til min... For standard saedet kunne jeg kun lige klare 50km med!!!
Igen et tegn på at man er ved at være gammel.. ;)
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
Besvar