Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Da Ethan Suplee er nem at genkende, så var det ikke så svært - troede først det var American History X eller Evolution, men i begge film havde han andre frisurer :)
Næste quiz.
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Filmen var instruktørens egentlige gennembrud på det store lærred - den er optaget i sort/hvid og den handler om finansiering / matematik og religion...
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
goafreak skrev:Jeg tænkte på om I har et program der kan tage screenshots af film, for jeg synes ikke rigtig jeg kan finde et godt screenshot på netter'n.
Jeg tager screenshots med VLC. Den kan godt åbne DVD film.
goafreak skrev:Jeg tænkte på om I har et program der kan tage screenshots af film, for jeg synes ikke rigtig jeg kan finde et godt screenshot på netter'n.
Du kan gøre det i windows media playeren, så vidt jeg husker skal skærm acc. bare sættes til 0 :)