Req: Partymusik.
Redaktør: Moderators
Req: Partymusik.
Jeg holder 18års fødselsdag på fredag (den 18. juli!). Og mine venner og jeg har virkelig brug for noget syng-med-musik. Ikke bare noget tramper-techno, men noget virkelig godt. Nogen som vil hjælpe med det? 
-
snabelfisk
- Geografisk sted: On The Top, See Ya!
Tja jeg gav det bedste svar på det spørgsmål der blev stillede. At du så ikke tolker det sådan skal da ikke ligge mig til last. Hvis du støder over en All Time Greatest Hit Gaurantee Party Hits skive så kom da frisk. Ellers hold dig fra tasterne hvis det ikke har noget med emnet at gøre.snabelfisk skrev:Kan du ikke fucke af ? Så er du sød.Raun skrev:Ja da. Hyr en god dj.
CA er blandt andet kendt for hjælpsomhed, og din post har jo INTET at dette.
Der er et hav af tråde netop om dette emne her inde. Kort og godt, så er der vel ingen gylden regel for partymusik - netop fordi folk er så forskellige. Så kig lidt playlister, og spil hvad du ellers selv kan lide. Det er sgu' da din fest. Sådan har mit princip hvert i fald altid været, og jeg har unægtelig holdt mange fester.
Men måske vi skulle tilføje noget til vores FAQ omkring denne form for emner.
Men måske vi skulle tilføje noget til vores FAQ omkring denne form for emner.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Administrator and founder of CA
Synes at denne form for emner, burde føre med til at opretteren får en advarelse.. For det står jo netop i regl sættet, at man ikk må req sådan nogen bredde emne..
Og som det er nævnt, så kan man ikk kalde en bedst form for musik party musik, alle har vel forskellige form for musik de vil hører til en fest..
Men tjek de forskellige chartlister igennem fra netop den musik genre du ønsker, og så led efter de sange..
Og som det er nævnt, så kan man ikk kalde en bedst form for musik party musik, alle har vel forskellige form for musik de vil hører til en fest..
Men tjek de forskellige chartlister igennem fra netop den musik genre du ønsker, og så led efter de sange..