Brokketråd
Redaktør: Moderators
Kazo --> Dådan er danmark blevet efter hånden.. dog fatter jeg ikke hvad for folk ud af at smadre andres cykel ?
Det er jo kun den personlige formue der skiller Peter Asschenfeldt fra Rudi Frederiksen.
Marge: You do remember your promise to the children, don't you?
Homer: I sure do! When you're 18, you're out the door!

Marge: You do remember your promise to the children, don't you?
Homer: I sure do! When you're 18, you're out the door!

-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Jeg skal ud og køre motorvej- og mørkelektion på mc i dag. Og så regner det af helvedes til. Ville nu hellere have solskin, når jeg skal møde motorvejen for første gang på cykel.
Og så vil jeg gerne brokke mig over at en lampe i stuen har brændt hele natten og mit fjernsyn har stået på stand-by fordi en kammerat lånte min sofa og åbenbart var for doven til at rejse sig og slukke.
Og så vil jeg gerne brokke mig over at en lampe i stuen har brændt hele natten og mit fjernsyn har stået på stand-by fordi en kammerat lånte min sofa og åbenbart var for doven til at rejse sig og slukke.
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Så brokker jeg mig lige over de såkaldte "venner" har taget ferie fra nu af og så en uge frem (Roskilde Festival) planen var at ta' på Festival'en men næ nej det gad de ikke alligevel, selvom de havde ferie, kom gratis med, osv. Så spørger den ene mig "Nå, skal du så på Roskilde i år?" HVAD TROR DU SELV?! Arrg! Det irriterer mig noget så grusomt
-
odder
- Bæver Bekæmper
Jeg har for anden gang på en måned varmt vand i den varme hane og varmt vand i den kolde hane! Det burde være fysisk umuligt! Og jeg snakker ikke lunken vand. Jeg snakker VARMT vand! HVORFOR!?
Det var fanme den værste ting at komme hjem til efter en hård cykeltur på 10 km med modvind hele vejen.
Det var fanme den værste ting at komme hjem til efter en hård cykeltur på 10 km med modvind hele vejen.
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Pådrog mig et vrid i ryggen midt under min studenterrunde, hvilket resulterede i en tur på skadestuen og 3 ture hos kiropraktoren. Det gjorde sindsygt ondt! Hold i ryggen + muskelspænding om rygsøjlen!
Derudover hæmmede det de sidste dage af runden, og det gør stadig ondt i dag.
Last night a DJ saved my life with a song
Livet er unfair.
Mødte en pige hos en kammerat til min kammerat og hans roommates housewarming, for godt og vel 2-3 måneder siden. Derefter var vi i byen, og hang ud et par enkelte gange (har nok mødt hende her en 4 - 5 gange). For en måneds tid siden fik hun det så dårligt, blev sløj og sådan. En uge senere blev hun nærmest lam i den ene del af ansigtet og kunne ikke smage eller lugte noget. Så får hun konstateret kræft på hjernebakken for under en uge siden, fredag skulle de ligge program for hvad der skulle gøres, og hun var ved godt humør. I nat dør hun så, 21 år. Fandme underligt når for under en måned siden var hun helt oppe og ringe, og skabte sig total åndsvag da vi var 3 mennesker i byen.
Mødte en pige hos en kammerat til min kammerat og hans roommates housewarming, for godt og vel 2-3 måneder siden. Derefter var vi i byen, og hang ud et par enkelte gange (har nok mødt hende her en 4 - 5 gange). For en måneds tid siden fik hun det så dårligt, blev sløj og sådan. En uge senere blev hun nærmest lam i den ene del af ansigtet og kunne ikke smage eller lugte noget. Så får hun konstateret kræft på hjernebakken for under en uge siden, fredag skulle de ligge program for hvad der skulle gøres, og hun var ved godt humør. I nat dør hun så, 21 år. Fandme underligt når for under en måned siden var hun helt oppe og ringe, og skabte sig total åndsvag da vi var 3 mennesker i byen.
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Wow! det gør mig ondt og høre, og i sådan en ung alder.jmunch skrev:Livet er unfair.
-
odder
- Bæver Bekæmper
Det er forfærdeligt så hurtigt sådan noget kan gå. Og det virker bare forkert, når det er unge mennesker, som dør af sådan noget. I det hele taget bare når unge mennesker dør. Man kunne forstå, hvis de døde selvforskyldt, så som at køre for stærkt eller lavede udspring fra højt oppe. Men sådan noget der er bare ikke til at bære.
Jeg vil gerne brokke mig over meningsløs død, vold og sygdom, som rammer uskyldige. Især børn og unge.
Jeg vil gerne brokke mig over meningsløs død, vold og sygdom, som rammer uskyldige. Især børn og unge.
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
-
TheJackal
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: FestJylland
- Kontakt:
Nu husker du vel at nævne i Glædestråden at det er en sød lille trunte der tager sig af dig hos kiropraktoren..?!Bjerring skrev:Pådrog mig et vrid i ryggen midt under min studenterrunde, hvilket resulterede i en tur på skadestuen og 3 ture hos kiropraktoren. Det gjorde sindsygt ondt! Hold i ryggen + muskelspænding om rygsøjlen!
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
-
TheJackal
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: FestJylland
- Kontakt:
Det gør mig ondt..!jmunch skrev:Livet er unfair.
Som andre også har nævnt, så er det altid trist når folk dør....specielt når det er et ungt menneske..!
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |