Glædestråd
Redaktør: Moderators
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
vi har brugt handsker og ja den sunde fornuft. Vi brugte det til at køle ting med, og ikke til andetodder skrev:Det var super heldigt 3dotz
@ amh: pas på med tøris. det er næsten -80 grader Celcius. -78.5 for at være helt præcis. Desuden holder det ikke ret længe. Det fordamper ret hurtigt. Jeg har lige læst en advarsel der siger at man IKKE skal indgå berøring med bar hud. Så pas på du ikke får forfrysninger i sommervarmen.
-
gentlemanfinn
- Geografisk sted: Østerbro
endelig ferie, tager en uge til Malta på mandag, eneste minus er min full sleeve tatovering ikke er klar til sol, så må søge ind i pool barens skygge
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
-
gentlemanfinn
har ingen pics lige pt, den er tegnet og tatoveret af Electric Pick som har sin egen stil, tjek http://www.electricpick.com og http://electricpick.blogspot.com
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
super cool ? farve eller b/w ? går nemlig selv og leger med tanken om at få lavet benet fra ankel og op til under knæet. men har endnu ik fundet ud af hvem jeg vil ha til at lave det, jeg er mer over i naturting (unden det bliver japansk) masser af farver over næsten over i tegnefilms farver. men nu skal jeg besøge magoo i silkeborg næste uge, og se hva de kan har hørt godt om dem

-
gentlemanfinn
Der kommer farver på til efteråret, han laver sådan set slet ikke b/w.
Men synes også det er fedt når der er knald på farverne, men hvad er naturting? Landskaber, dyre motiver?
Men synes også det er fedt når der er knald på farverne, men hvad er naturting? Landskaber, dyre motiver?
blomster og blade, i masser af klare farver, har svært ved at forklare det i bogstaver, det er nok lidt femi' men er sikker på hvis den rigtig gut for "jobbet" kan det blive gjort super cool.gentlemanfinn skrev:Der kommer farver på til efteråret, han laver sådan set slet ikke b/w.

Givet konen en Dyson støvsuger i fødselsdagsgave, og fik 19 hundrede kroners rabat på et Gorenje komfur, som står på nettet hos Punkt 1 til 5999, men som jeg har fået til 4100.-
Heldigt de ikke havde det komfur til 3499.- som de havde i avisen i sidste uge længere. Det her komfur har to dobbelte kogezoner, en masse ovnprogrammer, et større ovnrum og er stadig energiklasse A.
Eneste anke er, at det først leveres og monteres på onsdag.
...
Heldigt de ikke havde det komfur til 3499.- som de havde i avisen i sidste uge længere. Det her komfur har to dobbelte kogezoner, en masse ovnprogrammer, et større ovnrum og er stadig energiklasse A.
Eneste anke er, at det først leveres og monteres på onsdag.
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Hehe jeg kan godt lide den comment3dotz skrev:Givet konen en Dyson støvsuger i fødselsdagsgave...
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Hvad for noget mad skal vi dog teste på dit nye komfur??3dotz skrev: fik 19 hundrede kroners rabat på et Gorenje komfur, som står på nettet hos Punkt 1 til 5999, men som jeg har fået til 4100.-
...
-
night_hawk