Sandy Rivera & Haze - Freak

Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
tobiaspanum

Sandy Rivera & Haze - Freak

Indlæg af tobiaspanum »

Hey CA :)

er stortset lige kommet hjem fra en uges ferie i Bulgarien, og der tilbragte jeg, ja, skal vi bare sige nogle nætter på dvs. clubs i Sunny Beach :lol:
Da jeg så hørte den her sang, tænkte jeg (i rigtig stiv tilstand), jeg skal sku da optage et par klip med fonen, og det skete så :D
Men så hvor jeg er kommet tilbage til DK, og ser og hører til de her videoklip, bliver jeg viiiiild med tracket :oops:

stilen er electro, og det er lækkert, men desværre er kvaliteten på klippet utrolig ringe, pga det optaget via mobil :?

hvis i kan ID'e tracket ville det være alt for nice!

- http://www.zippyshare.com/v/33901317/file.html

(btw, filerne er mp4, men kan sagtens afspilles i bla. wmp11)
B.

Indlæg af B. »

jeg kan sgu ikk afspille det med noget somhelst
tobiaspanum

Indlæg af tobiaspanum »

nå alright, jeg kunne sku nok få det til at virke.
men det har højst sansynligt noget med dit codec at gøre.
tobiaspanum

Indlæg af tobiaspanum »

så er de converted til .avi filer

- http://www8.zippyshare.com/v/58211873/file.html
friis3450

Indlæg af friis3450 »

Hehe shit den er svær! :) .. Hmm der er ingen bass på videoerne - er det fordi din mobil virkelig ikke fanger nogle bass toner eller var der simpelthen ingen bass?
gentlemanfinn
Geografisk sted: Østerbro

Indlæg af gentlemanfinn »

det er Sandy Rivera & Haze - Freak i Bart B More remixet,
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
speller

Indlæg af speller »

Offtopic!

Hvilke clubs er fede der nede? Tager selv der ned om lidt over en uge, og vil gerne høre electro og det der er hårdere ;)
tobiaspanum

Indlæg af tobiaspanum »

friis: nej min mobil kunne ikke opfange de dybe toner ;)

gentlemanfinn: mange mange tak! du har reddet min dag :D

speller: well, der er sikkert mange der er fede dernede, men Den Glade Viking er et oplagt valg, da den er dansk/skandinavisk, og der er fede acts derinde hver fredag (Paffendorf i sidste uge, og vidst nok Sash i fredags), men tror også der er pænt gang i den på fx. Club Dance Mania som også ligger på hovedgaden :D
tobiaspanum

Indlæg af tobiaspanum »

og Orange, helt klart :D
Besvar