Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Jeg synes den reklame er intet mindre end pisseirriterende..!
Pernille Valentins karriere må VIRKELIG være for nedadgående siden hun siger ja til at være med i sådanne reklamer..!
Noget af det der irriterer mig allermest er, at det er så tydeligt at de forsøger at gøre "Så tager du dig en slapper, Sanne!" til en catchphrase som de gerne vil have alle til at gå og sige...
Ahh... så kom jeg lige af med lidt galde..
Kan desværre ikke hjælpe dig med sætningen..
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
Det eneste jeg kan li' ved reklamen og mener det eneste, det er netop den sætning jeg søger, "Så tager du dig en slapper Sanne!" Det er bare måden han siger det på
Og ærgerligt du ikke kan hjælpe mig. men jeg må jo prøve at være hurtig næste gang reklamen kommer i tv'et og optage den
TheJackal skrev:Jeg synes den reklame er intet mindre end pisseirriterende..!
Pernille Valentins karriere må VIRKELIG være for nedadgående siden hun siger ja til at være med i sådanne reklamer..!
Noget af det der irriterer mig allermest er, at det er så tydeligt at de forsøger at gøre "Så tager du dig en slapper, Sanne!" til en catchphrase som de gerne vil have alle til at gå og sige...
Ahh... så kom jeg lige af med lidt galde..
Kan desværre ikke hjælpe dig med sætningen..
x2
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.