Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Vi turde ikke satse på en afbudsrejse, så konen og jeg valgte den sikre ferie i Berlin. Seks dage på lækkert hotel, gratis parkering og gratis trådløst internet.
...
Tak for budet
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Har fået velfortjent ferie, efter en eksamen der trak et par tænder ud. Men jeg er lettet og glad, og allerbedst - i humør til at få den største brandert på!
Cokeline skrev:SÅDAAAAAAAAAN!!!!!!! 3-2 mod tyrkiet!!!!!!!!!!!!
OH' WIE IS' DAS SCHöN!!!
(Skandale at der var så mange afbrydelser)
Selv om jeg holdt med Tyskland af de to hold, så undede jeg Tyrkiet at vinde semifinalen. De spillede klart bedst og med hjertet, mens tyskerne lignede det danske landshold på en god dag.
Nu håber jeg på en Tyskland-Rusland finale.
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Cokeline skrev:SÅDAAAAAAAAAN!!!!!!! 3-2 mod tyrkiet!!!!!!!!!!!!
OH' WIE IS' DAS SCHöN!!!
(Skandale at der var så mange afbrydelser)
Selv om jeg holdt med Tyskland af de to hold, så undede jeg Tyrkiet at vinde semifinalen. De spillede klart bedst og med hjertet, mens tyskerne lignede det danske landshold på en god dag.
Nu håber jeg på en Tyskland-Rusland finale.
...
Tyrkiet spillede skam også godt og de havde da også fortjent det men Lahm's mål i 90'ende minut var simpelthen genialt.
Der var 500.000 mennesker på gaden i Berlin og det er faktisk gået fredeligt for sig hvilket også er ret fedt. Jeg skal ihvertfald se kampen i Flensborg på Søndag og nøj hvor bliver det vildt hvis de vinder!
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Cyanide and Happiness er jo også indbegrebet af dagens grin. Jeg har satme fulgt dagligt med i et par år efterhånden. Det er guld værd!
Jeg er bare glad for mine minder fra gårsdagens koncertoplevelse. It was amazing! Har sagt det før, jeg ved det godt. Men det kan heller ikke siges nok.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Jeg har brugt dagen på at mobbe min far. Han har lige købt sig en Peugeot 307 SW, og det første der skete, da jeg mødte på arbejdet i morges, var at en Peugeot selvantændte og så måtte vores brandbiler sgu på en lille tur og så startede de endda med at køre forkert. Flot at de ikke kender vejene og ved, hvilke der er spærret af. Det er et lukket område og selv indsatslederen kørte forkert.
Nå men jeg har gået hele dagen og sunget :
To mennesker på en strand - To Peugeoter i brand
Taget fra John Mogensen's sang To mennesker på en strand. Han syntes ikke det var så sjovt, men dét syntes jeg