Er du en rigtig mand ??

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Brugeravatar
DJ LAU

Indlæg af DJ LAU »

odder skrev:
FrZ skrev:
Fairground skrev:58 sjov test...
Også 58 her, men jeg vil skyde på at 80% af de 58 var allerede klaret da jeg var 15 :S

Men utroligt man snart er nået så langt i sit liv :O
Jeg er helt enig! Jeg sad og tænkte "det er sgu da længe siden jeg gjorde det". Men nu kan jeg så i morgen tilføje to ekstra. Øl og avis kan jeg snart få klaret og jeg skal drikke mig stiv med min far i morgen, så det kan blive til to mere på listen :) Derudover kan jeg snart skrive uddannelse på, da jeg bliver tilmeldt i dag :)

Men alt i alt 52 so far.
Hvis du tilmelder dig en uddannelse i dag færdiggør du jo først om 2-5 år
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

DJ LAU skrev:Hvis du tilmelder dig en uddannelse i dag færdiggør du jo først om 2-5 år
Kommer da så sandelig an på, hvad du skal uddannes til at være. Men for en god ordens skyld, skal jeg være IT administrator og senere skal jeg have Cisco, MCP og MCSA - Så er jeg godt kørende :)
WankerW

Indlæg af WankerW »

52point i mandeprøven og 32point i kvindeprøven, men får nok lagt lidt flere til (mandeprøven) inden man fylder 24 ;)
TheJackal
Chart Attack VIP
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

66

65-79: Tillykke, du er i James Bond-klassen. Du har ganske vist ikke licens til at dræbe, men du har hermed ret til at kalde dig en rigtig mand.
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

Nu er jeg oppe på 54. Jeg drak mig stiv med min far i går og jeg åbnede en ølbajer med en avis.

Og jeg scorede 46 i kvindetesten :?
Besvar