Brokketråd
Redaktør: Moderators
Det gør mig ondt at høre.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Det gør mig ondt at høre. Hvis det er efter lang tids sygdom, så er det godt, at vedkommende endelig har fået fred. Var det ventet eller uventet dødsfald?DjMail skrev:Mistede et nært familie medlem i nat.
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
ligger på sofa`en og ligner mest en blå-hval der er blevet skyldet op på stranden..
var til firma sommer fest igår fri fad øl, og ti kroners bar
var til firma sommer fest igår fri fad øl, og ti kroners bar
Det er jo kun den personlige formue der skiller Peter Asschenfeldt fra Rudi Frederiksen.
Marge: You do remember your promise to the children, don't you?
Homer: I sure do! When you're 18, you're out the door!

Marge: You do remember your promise to the children, don't you?
Homer: I sure do! When you're 18, you're out the door!

-
Fairground
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..
Skulle spille sammen med en anden igår og ham Dj'en før os havde fået skabt en rigtig god stemning op til.. 5min før vi så skal på ryger alt hvad der hedder bas på hele diskoteket... godt nok en flad fornemmelse kun at spille på high og mid og mine ører suser som en i helvede idag...!
Nå men der var masser af vodka...!
Nå men der var masser af vodka...!
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Har lige købt en ny cykel. Derfor har min gamle mountainbike stået på banegården i et par dage mens jeg har kørt rundt på den nye.
Jeg var så nede for at hente den gamle her til aften, da jeg tænkte at jeg snildt kunne cykle med begge cykler hjem. Den gamle cykel er stadig i fin stand.
Da jeg kommer ned på banegården ser jeg at der er et eller andet forbandet møgsvin der har snittet sadlen, kabler og stellet fuldstændig i stykker. Sadlen mangler delvist og egerne er sparket til plukfisk. Der SAD et sæt magnetiske cykellygter fastmonteret, men de ligger trampet i stykker på fliserne ved siden af. Samme behandling har de omkringstående cykler også fået. Cirka 10 cykler er fuldstændig smadrede.
For satan jeg er gal, men kan dog trøste mig med, at jeg ikke er afhængig af den cykel, der nu er ødelagt.
Jeg var så nede for at hente den gamle her til aften, da jeg tænkte at jeg snildt kunne cykle med begge cykler hjem. Den gamle cykel er stadig i fin stand.
Da jeg kommer ned på banegården ser jeg at der er et eller andet forbandet møgsvin der har snittet sadlen, kabler og stellet fuldstændig i stykker. Sadlen mangler delvist og egerne er sparket til plukfisk. Der SAD et sæt magnetiske cykellygter fastmonteret, men de ligger trampet i stykker på fliserne ved siden af. Samme behandling har de omkringstående cykler også fået. Cirka 10 cykler er fuldstændig smadrede.
For satan jeg er gal, men kan dog trøste mig med, at jeg ikke er afhængig af den cykel, der nu er ødelagt.

Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?