Brokketråd
Redaktør: Moderators
Fra nu af vil jeg kalde vores målmand for 'Lydløs'. Det var reservemålmanden og har råbte ikke hvis han lå til at få bolden eller i andre situationer for den sags skyld.
Som forstopper var jeg i flere situationer, hvor jeg løb en modstander op og lå side om side med ham med fokus på bolden. Så kom 100 kg målmand smadrende ud i os begge. Var helt uforberedt begge gange, hvor jeg den ene gang lå jeg vandret efter en tackling da han smadrede ud i os.
Som forstopper var jeg i flere situationer, hvor jeg løb en modstander op og lå side om side med ham med fokus på bolden. Så kom 100 kg målmand smadrende ud i os begge. Var helt uforberedt begge gange, hvor jeg den ene gang lå jeg vandret efter en tackling da han smadrede ud i os.

-
TheJackal
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: FestJylland
- Kontakt:
Cokeline...jeg tror du har postet forkert... skulle den der ikke ligge i Glædestråden..?Cokeline skrev:Tyskland tabte 2-1 mod Kroatien!!!!
Det ender nu sikkert med at Tyskland vinder mod Østrig d. 16, kommer på en 2. plads i gruppen og spiller d. 19 mod portugal hvor de så bliver sendt hjem efter et 2-1 nederlag!
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
God måde at starte Le Mans weekenden på:( At vågne op fem minutter før jeg skal møde på Københavns hovedbanegård. Heldigvis var det bare at komme i tøjet, sætte sig ned i bilen og køre som på de jyske motorveje (læs lidt over 120 km/t i min lille spand af en Nissan Micra), så jeg kunne nøjedes med at komme 35 minutter for sent.
Heldigvis har jeg rådighed og da der er ændrede køreplaner hele weekenden, så har det kun kostet et skår i stoltheden over, at jeg ikke har hørt alarmen (hvilket konen heller ikke gjorde) eller fået slået den fra og til igen i stedet for snoozeknappen.
Nu skal jeg en tur i bad, men jeg skal lige vente og se om morgentrafikken kører som den skal. For det skal lige passe, at jeg står med shampoo i håret og bliver ringet op for at skulle være ved et tog fire minutter senere.
Jeg er godt nok ikke en kvinde, men jeg kan alligevel ikke stå ud af badet og være påklædt på fire minutter.
...
Heldigvis har jeg rådighed og da der er ændrede køreplaner hele weekenden, så har det kun kostet et skår i stoltheden over, at jeg ikke har hørt alarmen (hvilket konen heller ikke gjorde) eller fået slået den fra og til igen i stedet for snoozeknappen.
Nu skal jeg en tur i bad, men jeg skal lige vente og se om morgentrafikken kører som den skal. For det skal lige passe, at jeg står med shampoo i håret og bliver ringet op for at skulle være ved et tog fire minutter senere.
Jeg er godt nok ikke en kvinde, men jeg kan alligevel ikke stå ud af badet og være påklædt på fire minutter.
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Hvorfor er den i brokketråden? Jeg ville være godt tilfreds.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
-
snabelfisk
- Geografisk sted: On The Top, See Ya!
Man kan faktisk få overraskende god med på et fly, jeg er blevet overrasket flere gang, og Vand/øl/vin ad libitum gør det jo heller ikke værre, men afhænger meget af selskabet man flyver med, hvordan maden ersnabelfisk skrev:Jamen er flymad ikke generelt klam ?
<---------------------------->
§1 I'm always right
Har lige fundet ud af, at mange af mine kommende vagter er ændret fra morgen/dagsvagter til eftermiddag/aften-vagter uden mit vidende. Så nu skal jeg ned og brokke mig i morgen.
De må nemlig ikke ændre mine vagter uden at gøre mig opmærksom på dette, så det skal nok blive sjovt.
...
De må nemlig ikke ændre mine vagter uden at gøre mig opmærksom på dette, så det skal nok blive sjovt.
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.