Glædestråd

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

naRf

Indlæg af naRf »

3dotz skrev:3-1 til Portugal og gode point til mit og konens EM drømmehold

...
Ja, de spiller også rigtig godt! Portugal og Holland spiller den slags fodbold jeg/man kan lide at se.
Billede
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Le Mans er startet, og de kører sindsygt stærkt dernede.

De to hurtigste Peugeot 908 biler kører omgange med en gennemsnitsfart på næsten 250 km/t.
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Brugeravatar
TD-MILI
Kontakt:

Indlæg af TD-MILI »

Bil bestilt :D
Det er jo kun den personlige formue der skiller Peter Asschenfeldt fra Rudi Frederiksen.

Marge: You do remember your promise to the children, don't you?
Homer: I sure do! When you're 18, you're out the door!
Billede
TheJackal
Chart Attack VIP
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

Skal drikke mig i hegnet til 80'er festival på lørdag... :D Det bliver SÅ retro! :D
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

3dotz skrev:Le Mans er startet, og de kører sindsygt stærkt dernede.

De to hurtigste Peugeot 908 biler kører omgange med en gennemsnitsfart på næsten 250 km/t.
Jeg skal SÅ meget sidde foran skærmen lørdag og søndag! Det bliver en fantastisk weekend! Lørdagen står på Le Mans og LAN og søndagen står på Le Mans og LAN og Date :P Fantastisk weekend.
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

TheJackal skrev:Skal drikke mig i hegnet til 80'er festival på lørdag... :D Det bliver SÅ retro! :D
Skal du til esbjerg?

Tyskland skal spille i aften
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
TheJackal
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

Cokeline: Jeg bor i Esbjerg.. ;)

Og lige et shout til glædestråden: Tyskland tabte igår.. :D ;)
TheJackal
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

odder skrev:

Jeg skal SÅ meget sidde foran skærmen lørdag og søndag! Det bliver en fantastisk weekend! Lørdagen står på Le Mans og LAN og søndagen står på Le Mans og LAN og Date :P Fantastisk weekend.
Gør dig selv (og pigen) en tjeneste, og lad være med at snakke alt for meget om Le Mans og LAN når du kommer på date søndag... :) ..det scorer IKKE!! :D ;)
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

TheJackal skrev:
odder skrev:

Gør dig selv (og pigen) en tjeneste, og lad være med at snakke alt for meget om Le Mans og LAN når du kommer på date søndag... :) ..det scorer IKKE!! :D ;)

Hvem siger det er en tøs ;)
TheJackal
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

FrZ skrev:
TheJackal skrev:
odder skrev:

Hehe..ja ok... den mulighed havde jeg ikke lige overvejet.. :D
Brugeravatar
he_bobo
Geografisk sted: Hjemme
Kontakt:

Indlæg af he_bobo »

uhh bliver dejligt med lemans.

er jo efterhånden længe siden ;) lige omkring 1 år :P

Damen bliver nok træt af mig i løbet af weekenden, men det må hun leve med :D

rigtig god lemans weekend til jer alle sammen :D
Woman. Ask not what i can do for you, ask what you can do for me.
Infected
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Infected »

Glæder mig over at have fået ferie og at have fødselsdag.. :D Så blev man sq lige et 1år ældre (23)..

Men forsat go weekend til alle og go le mans weekend osse
Billede
BilledeBillede
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Så er der sommerferie, tømmermænd og en projekt eksamen overstået med et nydeligt 10 tal som karakter :)
Brugeravatar
CCK^
Geografisk sted: 9000 cement

Indlæg af CCK^ »

Fik et dejligt lille 10 tal til eksamen :) selve eksamen lå til et 12 tal, men projektet trak desværre ned.

oh well. 10 er dejligt :)
Kazo
Proud Chart Attack Member
Geografisk sted: Kbh.

Indlæg af Kazo »

Tillykke til de 3 ovenstående :)
Billede
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Vores projekt lå til et 7 tal, så fik vist talt min karakter lidt op haha :)
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Jeg fik min nye sovesofa, og har hermed samlet den, så nu er jeg i den 7. himmel når jeg skal i seng i aften :p
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

FrZ skrev:
TheJackal skrev:
odder skrev:

WTF selvfølgelig er det en tøs! Og for det ikke skal være løgn, så har hun været i USA et stykke tid - Og der var hun cheerleader, så jeg tror vist nok det bliver funny :D

Og jeg har ikke tænkt mig at snakke Le Mans. Det skulle da lige være hvis Tom Kristensen vandt, eller også så vil jeg bare sige til hende, at jeg stadig havde valgt at date hende frem for at se Le Mans. Hun syntes i hvert fald jeg var sød, da jeg sagde at jeg havde overvejet hvad der var vigtigst. Hende eller Le Mans, og at hun vandt :P

Nu har jeg købt næsten alt ind. Det skal nok blive en god tur aften. Og forhåbentligt nat :)
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

odder skrev:WTF selvfølgelig er det en tøs! Og for det ikke skal være løgn, så har hun været i USA et stykke tid - Og der var hun cheerleader, så jeg tror vist nok det bliver funny :D

Og jeg har ikke tænkt mig at snakke Le Mans. Det skulle da lige være hvis Tom Kristensen vandt, eller også så vil jeg bare sige til hende, at jeg stadig havde valgt at date hende frem for at se Le Mans. Hun syntes i hvert fald jeg var sød, da jeg sagde at jeg havde overvejet hvad der var vigtigst. Hende eller Le Mans, og at hun vandt :P

Nu har jeg købt næsten alt ind. Det skal nok blive en god tur aften. Og forhåbentligt nat :)
Ligefrem, nat også?? er du sikker på hun kommer og sover? hehe :) hvad har du så handlet ind?? Må vi høre.
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Jeg tror ikke at hun "kommer"
Besvar