Brokketråd
Redaktør: Moderators
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
@ Mail & FrZ:
I har begge ret, og jeg sagde da heller ingenting. Jeg tog bare en slapper inde i siden en af gangene, men var bare stadig en anelse irriterende, især når hun pludselig kunne accelerere op til det tilladte for så at sænke farten igen. Men ja hun skal lære, og det er også fint nok. Men, når jeg ser hende køre, så er hun lige så bange for den, som da vi var i kravlegård. Men nu er jeg ikke kørelærer, så dét vil jeg slet ikke blande mig i. Det er bare ærgerligt for hende, for den er sgu ikke spor farlig, hvis man bare er ordentlig ved den.
Btw Mail er du virkelig så gammel, at der ikke var noget minimum antal køretimer, dengang du tog pappet?
I har begge ret, og jeg sagde da heller ingenting. Jeg tog bare en slapper inde i siden en af gangene, men var bare stadig en anelse irriterende, især når hun pludselig kunne accelerere op til det tilladte for så at sænke farten igen. Men ja hun skal lære, og det er også fint nok. Men, når jeg ser hende køre, så er hun lige så bange for den, som da vi var i kravlegård. Men nu er jeg ikke kørelærer, så dét vil jeg slet ikke blande mig i. Det er bare ærgerligt for hende, for den er sgu ikke spor farlig, hvis man bare er ordentlig ved den.
Btw Mail er du virkelig så gammel, at der ikke var noget minimum antal køretimer, dengang du tog pappet?
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Det var "bare" em årsprøve, så det var ikke så slemt som det kunne have været til en eksamen. Men altså, når man tror man har styr på tingende så glemmer man hurtigt noget desværre. Specielt når filerne ligger i samme mappeKazo skrev:Træls dag du har haft, men hvordan pokker kan man bære sig ad med at uploade noget forkert, når det nu er til så vigtig en begivenhed?Raun skrev:[...] Jeg får så at vide at jeg har oploadet det forkerte dokument...
Ja eller også arbejder jeg bare det mere ved siden af og har sagt mig fri for andre goder.. Hmm kunne det tænkes at det jeg normalt bruger på transport til universitetet ikke har været tilstede grundet projektarbejde. Kunne det tænkes at den normale udgift til mad har været billigere fordi vi har været tre til at deles om udgiften fremfor bare en person?3dotz skrev:Hvis man som studerende har råd til at bruge 1300 kr på is på en måned, så er SU'en for høj.QrazyLeg skrev:Kvalitetsis koster... Tror jeg brugte for omkring 1300 kr. i den sidste måned af det netop overståede projekt.
Giv mig Nettos den billige regnbuefarvede. Det vækker minder om ens barndom.
...
Har aldrig spist Nettos billige regnbuefarvede is. Har faktisk aldrig fået is fra Netto.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
midt i denne Ben & Jerry's snak.. jeg faldt lige over dette..
http://gaffa.dk/nyheder/view.php/news_id=22267
Firmaet Ben & Jerry's lancerer "Bohemian Raspberry", der samler penge ind til The Mercury Phoenix Trust
Firmaet Ben & Jerry's lancerer "Bohemian Raspberry", der samler penge ind til The Mercury Phoenix Trust
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Det synes jeg sgu er fair. 1,2 kr lyder jo ikke af meget, men det løber jo ret hurtigt op. Dog vil jeg sige, at et så stort firma som Ben & Jerry's godt burde kunne klare en donation på mere end 4.687.500 kr årligt. Men hey. Vi skal jo bare være glade for, at de rent faktisk deler ud af de penge de tjener på folk. Det var bare for lige at få lidt brok ind i mit indlægget, da det jo er en brokketråd.
Derudover vil jeg gerne brokke mig over at jeg er så forbandet træt for tiden. Og nej det hjælper ikke at gå tidligere i seng. Og så drømmer jeg de mest smadrede ting.
Derudover vil jeg gerne brokke mig over at jeg er så forbandet træt for tiden. Og nej det hjælper ikke at gå tidligere i seng. Og så drømmer jeg de mest smadrede ting.
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Jeg brokker mig ikke særlig tit, men en ting vil jeg brokke mig over.
Hvem hulen er det der får chreddy1 til at være den mest utålmodig mand i hele verden, altså han ringer jo nærmest til en hvis ikke man har svaret på sin msn i 2 sekunder, får jo stress af det der.
uhh det lettede
Hvem hulen er det der får chreddy1 til at være den mest utålmodig mand i hele verden, altså han ringer jo nærmest til en hvis ikke man har svaret på sin msn i 2 sekunder, får jo stress af det der.
uhh det lettede
Woman. Ask not what i can do for you, ask what you can do for me.
Og jeg skal hilse og sige den smager fantastisk godtchreddy1 skrev:midt i denne Ben & Jerry's snak.. jeg faldt lige over dette..
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
Lyder præcis som en af mine venner!! Han damper konstant og ringer og kommer over til en hvis man ikke svarer inden for 10 sekunderhe_bobo skrev:Jeg brokker mig ikke særlig tit, men en ting vil jeg brokke mig over.
Ged