Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
mammut skrev:Fik 10 i fysik i dag (FSA), hvilket jeg selv synes er godt!
Trak salte som jo heller ikke er et vildt svært emne
Grats med karakteren. Jeg fik i sin tid 10 (efter den gamle skala), da jeg kom op i Transformation & Vekselstrøm, hvilket skal siges at være mit hade-emne. Mig og min makker mente at eksamen gik af lort, og at vi da MAX fik 8, men så skulle vi satme også være heldige. Men vi tabte sgu kæben og valgte ikke at sige, hverken vores lærer eller censor imod
men kom til at sidde og snakke med en kammi midt i eksaminationen, det var min lære sq ikke så glad for men hva faen, uden noter eller bog, og så et 9 tal
føler mig gammel, nå man skriver efter den "gamle" skala. gik jo først ud sidste år :O
Woman. Ask not what i can do for you, ask what you can do for me.
Fairground skrev:Semidate... hmmm... er det ordet for at hun tror hun skal hygge med en ven mens du håber på i skal hygge i en seng..?
Det er ikke meget galt. Det er lidt min måde at sige på, at aftenen er tilsat en klud og kloroform. Så jeg vil da lige glæde mig over at det rent faktisk er en metode der virker
Joey Complete season 2 er netop kommet fra Canada. En måned før tid, men når man beregner tre måneders leveringstid, så er det fedt at få sine varer en måned før.
Tilmed uden at skulle betale told. Så kan jeg godt leve med at have ventet 1½ måned mere end normalt på varer fra udlandet.
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.