blogs

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

blogs

Indlæg af kloojve »

Mine forældre står overfor en længere tur til Amerika, og den yngre generation har derfor lokket dem til at dokumentere det hele på en blog..
Det skal streges under med tykt, at de begge ikke er skide dygtige til at bruge en computer, men har mod på at lære det, så jeg søger egentlig en let overskuelig blog, som kan flg.

- "Nemt" uploade flere billeder ad gangen
- mulighed for at skrive tekst til billederne løbende. (ikke nødvendigvis med det samme)
- "Dagbog" mulighed for at de kan skrive lidt om det de har oplevet eller planlægger at se.

- "Gæstebog" mulighed for at vi herhjemme kan kommunikere med dem.

det er vigtigt bloggen, er overskuelig, og ikke klistret til med en masse reklamer osv.

Hvis i kender en god blog må i meget gerne komme med foreslag, så vil jeg kigge på det og undersøge om det er noget jeg tør vise dem ;)

på forhånd tak ;)
mt^1
Geografisk sted: Hos din Mor

Indlæg af mt^1 »

Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

den er faktisk udenmærket MT^1, men jeg leder efter noget der er endnu mere "Clean"..
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

123hjemmeside.dk

jeg har en veninde der virkelig fatter minus af alt hvad der hedder elektronik, men hun kunne finde ud af den.
Billede
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

Besvar