Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Er godt nok lidt sent ude.. Men ville høre om der evt. var nogen der kunne forklare mig på godt gammel dansk hvad push&pull strategien handler om, da jeg skal forklare om den imorgen til min fagprøve..
Har forstået den en smule, men skal bar se om jeg har fat i noget af det rigtige eller om jeg kan forklare det på en anden måde..
Btw er det fagprøve indenfor tekstil, hvis det har noget betydning for push&pull strategien..
Push Strategien: Det er en promotionstrategi der har til formål at "skubbe" salget dvs. promovere og sælge produktet til mellemhandleren, som derefter selv er interesseret i at promovere og sælge produkterne videre til deres egne kunder.
Pull Strategien:
Er en promotionstrategi der har til formål at stimulere en efterspørgsel blandt forbrugerne som derefter henvender sig til en mellemhandlere, som henvender sig til producenten og efterspørger produkterne.
Denne strategi kan kun bruges hvis man har et meget stærkt Brand fx. Diesel tøjmærket etc.