Var I til karneval?
Redaktør: Moderators
De tre der blev sat ild til, kom fra min hjemby... Hvad sker der for folk?!Sunshine skrev:jeg var for første gang med i optoget. Vi startede fra vestbyen efter en god gang morgenmad med tilhørende sjusser og øl, så jeg var god kørende da vi gik fra haraldslund kl. 10.30. Jeg fik både drukket og urineret i diverse baggårde (ja jeg er super feminin - I know!) og fik da også leget samarit, da jeg skulle presse på en overskåret pulsåre indtil ambulancen kom og hentede det stakkels pigebarn, der i sin brandert havde skåret den over (på foden!), da hun var faldet oveni nogle glasskår. Og jeg scorede mig en fribillet ind til kilden, fordi jeg gik imellem et slagsmål mellem nogle steroidevrag og en uskyldig ung fyr, som fik et par albuer placeret i synet. En tilskuer synes det var så imponerende, at han valgte at give mig sin ene fribillet. Nem måde at spare 100 kr på
-
Deejay_Wonder
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
En syg form for nysgerrighed - mon vat kan brænde?
Dog er det lige i overkanten at alt det gode ved karnevallet, er overgået af ildpåsættelser og ulykke med narkotika. Heldigvis er tragedierne ikke så slemme som sidste år hvor hhv. voldtægt og mord fandt sted.
Dog er det lige i overkanten at alt det gode ved karnevallet, er overgået af ildpåsættelser og ulykke med narkotika. Heldigvis er tragedierne ikke så slemme som sidste år hvor hhv. voldtægt og mord fandt sted.
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
Tilmeld dig nu
Jeg vil ikke mene, at de dårlige momenter overskyggede de gode. Der vil altid være idioter alle steder, og det er klart de også vil være til karneval, når der er så mange mennesker samlet på ét sted. Plus man hører kun om de dårlige i medierne med mindre man er tilhænger af 24 nordjyske selvfølgelig som rapporterer alt.
Jeg synes alt i alt det var et godt karneval. Jeg fik både givet hånd til Rasmus Bjerg, skreget som en poptøs efter Paradise Hotel deltagerne, taget billeder af dem, drukket mig stiv og pisset i buske. Det må da siges, at være et vellykket karneval
Jeg synes alt i alt det var et godt karneval. Jeg fik både givet hånd til Rasmus Bjerg, skreget som en poptøs efter Paradise Hotel deltagerne, taget billeder af dem, drukket mig stiv og pisset i buske. Det må da siges, at være et vellykket karneval
-
Deejay_Wonder
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
hehe jeg har også et par afsnit der er smuttet. Men mon ikke jeg har opført mig meget pænt alligevelPsyClone skrev:Gid jeg ku' huske noget fra i lørdags
Tjen penge på din hjemmeside via
Tilmeld dig nu
Tilmeld dig nu
Men du vågnede i modsætning til psy heller ikke med en grim salt bismag i munden og hammer ondt i røven - samt en fæl lugt af urin i håret....Deejay_Wonder skrev:hehe jeg har også et par afsnit der er smuttet. Men mon ikke jeg har opført mig meget pænt alligevel :PPsyClone skrev:Gid jeg ku' huske noget fra i lørdags
Derfor ville psy gerne huske karnevallet - husk på at den slags oplevelser koster normalt 250 nede hos fede-finn...
... bla bla bla - jeg har fri vi ses.
Ja jeg så jo ikke dit frække fjæs igen... tsk tskPsyClone skrev:Gid jeg ku' huske noget fra i lørdags
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Det var med følelse! :p
Ja kl. 16 om søndagen.... 
En småstiv DjMail blev bragt til døren, hvor jeg tvivler på han nåede op af trappen inden han faldte i søvn.
En småstiv DjMail blev bragt til døren, hvor jeg tvivler på han nåede op af trappen inden han faldte i søvn.