Spillede på Disco scenen kl 14, og på Smirnoff Ice scenen kl 21:30.. Der var satme go stemning derinde
Var I til karneval?
Redaktør: Moderators
Var I til karneval?
Aalt for fed fest
Spillede på Disco scenen kl 14, og på Smirnoff Ice scenen kl 21:30.. Der var satme go stemning derinde

--=DeCain the DJ=--
-
Deejay_Wonder
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
Var også derinde. En herlig dag med masser af godt humør, piger uden tøj på og en omgang bajere. Hvad kan man mere ønske sig?
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Der var masser af dejlige let påklædte skøger. Var bare svært at finde sine venner derinde. Tror faktisk kun jeg mødte 7 jeg kendte inde i kilden :s Lokefar, en fælles ven og jeg mødtes så og tog i byen allerede ved 21.30 tiden, hvilket viste sig at være en god strategi, for da vi ville skifte diskotek kl. 12 var der så mange mennesker at det tog os et kvarter at gå fra den ene ende af gaden til den anden. Folk stod stille midt i det hele og man blev virkelig nødt til at mase sig frem. Så vi gik op og fik noget ædelse og så tog vi sgu hjem. Jeg har aldrig oplevet så mange mennesker i gaden før tror jeg.
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Jeg gik os igennem gaden, sammen med nogen fra The Voice, og shit man der var proppetodder skrev:Der var masser af dejlige let påklædte skøger. Var bare svært at finde sine venner derinde. Tror faktisk kun jeg mødte 7 jeg kendte inde i kilden :s Lokefar, en fælles ven og jeg mødtes så og tog i byen allerede ved 21.30 tiden, hvilket viste sig at være en god strategi, for da vi ville skifte diskotek kl. 12 var der så mange mennesker at det tog os et kvarter at gå fra den ene ende af gaden til den anden. Folk stod stille midt i det hele og man blev virkelig nødt til at mase sig frem. Så vi gik op og fik noget ædelse og så tog vi sgu hjem. Jeg har aldrig oplevet så mange mennesker i gaden før tror jeg.
Folk begynder og slås osv for at komme frem.
--=DeCain the DJ=--
Valgte at arbejde i stedet for at tage til karneval, da det er mere tiltalende for mig. Da optoget bl.a. kom her forbi oplevede jeg dog både noget godt musik (tak til SIMPEL), og nogle virkelig elendige rytmer, hvis det endda kunne betegnes som det. Hvis nogen af jer kender nogen der spillede på en brandbil, så slå dem lige for mig. Aquas Doctor Jones bliver ikke bedre af et intetsigende kick...
Og oplevede også nogle ufatteligt uintelligente mennesker. Det er jo ikke sjovt at tonse fyldte flasker (glas og plastik) 17 meter op i luften for at ramme ned midt i en menneskemængde.
Hoveddelen af de deltagende virkede dog glade og i feststemning, så det var jo positivt, det er bare de irriterende dumme få, der efterlader indtrykkende. Og vejret gav dem rig mulighed for at være lidt for seje til at klæde deres steoridefyldte krop på, så bar, meget grimt tattoveret overkrop, samt et par Adidas bukser, var det de mente passede til et karneval. Men ok, de er til grin, og karneval skal være morsomt, så de passede måske godt nok ind, når alt kommer til alt...
Alt i alt en meget sjov, men hamrende hård, 10 timers arbejdsdag, hvor vi skulle besvare endnu flere underlige spørgsmål end sædvandligt, og nogle var så rockerstive de ikke fattede dansk, selvom de blot skulle med et regionaltog for at komme hjem.
Og oplevede også nogle ufatteligt uintelligente mennesker. Det er jo ikke sjovt at tonse fyldte flasker (glas og plastik) 17 meter op i luften for at ramme ned midt i en menneskemængde.
Hoveddelen af de deltagende virkede dog glade og i feststemning, så det var jo positivt, det er bare de irriterende dumme få, der efterlader indtrykkende. Og vejret gav dem rig mulighed for at være lidt for seje til at klæde deres steoridefyldte krop på, så bar, meget grimt tattoveret overkrop, samt et par Adidas bukser, var det de mente passede til et karneval. Men ok, de er til grin, og karneval skal være morsomt, så de passede måske godt nok ind, når alt kommer til alt...
Alt i alt en meget sjov, men hamrende hård, 10 timers arbejdsdag, hvor vi skulle besvare endnu flere underlige spørgsmål end sædvandligt, og nogle var så rockerstive de ikke fattede dansk, selvom de blot skulle med et regionaltog for at komme hjem.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
lol - jeg kunne ikke lade være med at grine da jeg så dette billede:
http://www.djdecain.dk/billeder/karneva ... c01163.jpg
Består security af én gammel mand?
BØH
Var nede og kigge på optoget for at komme lidt væk projekt skrivningen, og der var godt nok mange lækre udklædninger og damer. Vejret var nu også til det korte outfit..
Det er bare en skam at der er nogle tåber der skal ødelægge det. Tænker på manden der tændte ild til tre mennesker, og ham der angiveligt har solgt dårlig ectacy til 5-7 personer..
Mand afhøres om karnevals-brand
Karneval ramt af kaos
Det er bare en skam at der er nogle tåber der skal ødelægge det. Tænker på manden der tændte ild til tre mennesker, og ham der angiveligt har solgt dårlig ectacy til 5-7 personer..
Karneval ramt af kaos
Hurtigere klovn, hurtigere..
Du har lige besvaret mit spørgsmål, kan jeg se.DJ_Falcon skrev: Det er bare en skam at der er nogle tåber der skal ødelægge det. Tænker på manden der tændte ild til tre mennesker, og ham der angiveligt har solgt dårlig ectacy til 5-7 personer..
Karneval ramt af kaos
BØH
Nej der stod 4-5 security foran vores scene... Og en til at tjekke hvem der måtte komme backstage... Men skræmmene nok var der vidst ingen på Smirnoff ICE scenen.. I hvertfald ik da jeg var der.goafreak skrev:lol - jeg kunne ikke lade være med at grine da jeg så dette billede:
--=DeCain the DJ=--
Startede som jeg plejer fra vejgaard. Så ikke selv da de 3 blev sat ild til, men der var godt kaos på et tidspunkt, da ambulancer, lægebil og politi prøvede at komme frem og få lov til at lave deres arbejde i fred.
Men da de endelig blev kørt væk kunne optoget forsætte og derfra var der som altid god gas på med strip og musik fra Hjertebankens vogn. I år nåede vi ikke ind i kilden før fyrværkeriet skulle skydes af, men fuck it der var fest over hele byen.
Gaden gad vi kæmpe os igennem, så vi tog på tempo
Kromutter derinde var som altid pænt hidsig.
Et udmærket karneval med masser af festglade mennesker som altid
Men da de endelig blev kørt væk kunne optoget forsætte og derfra var der som altid god gas på med strip og musik fra Hjertebankens vogn. I år nåede vi ikke ind i kilden før fyrværkeriet skulle skydes af, men fuck it der var fest over hele byen.
Gaden gad vi kæmpe os igennem, så vi tog på tempo
Et udmærket karneval med masser af festglade mennesker som altid
Det rykkede godt da du spillede "The riff"DeCain skrev:Nej der stod 4-5 security foran vores scene... Og en til at tjekke hvem der måtte komme backstage... Men skræmmene nok var der vidst ingen på Smirnoff ICE scenen.. I hvertfald ik da jeg var der.goafreak skrev:lol - jeg kunne ikke lade være med at grine da jeg så dette billede:
The riff? wtf er detSilian^ skrev:Det rykkede godt da du spillede "The riff"DeCain skrev:Nej der stod 4-5 security foran vores scene... Og en til at tjekke hvem der måtte komme backstage... Men skræmmene nok var der vidst ingen på Smirnoff ICE scenen.. I hvertfald ik da jeg var der.goafreak skrev:lol - jeg kunne ikke lade være med at grine da jeg så dette billede:
--=DeCain the DJ=--
Altså ved du ikke hvad du selv spiller? Sander van Doorn - The Riff...DeCain skrev:The riff? wtf er detSilian^ skrev:Det rykkede godt da du spillede "The riff"DeCain skrev:Nej der stod 4-5 security foran vores scene... Og en til at tjekke hvem der måtte komme backstage... Men skræmmene nok var der vidst ingen på Smirnoff ICE scenen.. I hvertfald ik da jeg var der.goafreak skrev:lol - jeg kunne ikke lade være med at grine da jeg så dette billede:
Det har været en af de andre DJ's. Jeg har ikke den sang..Silian^ skrev:Altså ved du ikke hvad du selv spiller? Sander van Doorn - The Riff...DeCain skrev:The riff? wtf er detSilian^ skrev:Det rykkede godt da du spillede "The riff"DeCain skrev:Nej der stod 4-5 security foran vores scene... Og en til at tjekke hvem der måtte komme backstage... Men skræmmene nok var der vidst ingen på Smirnoff ICE scenen.. I hvertfald ik da jeg var der.goafreak skrev:lol - jeg kunne ikke lade være med at grine da jeg så dette billede:
--=DeCain the DJ=--
OMG!CCK^ skrev:så vi tog på tempo![]()
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
jeg var for første gang med i optoget. Vi startede fra vestbyen efter en god gang morgenmad med tilhørende sjusser og øl, så jeg var god kørende da vi gik fra haraldslund kl. 10.30. Jeg fik både drukket og urineret i diverse baggårde (ja jeg er super feminin - I know!) og fik da også leget samarit, da jeg skulle presse på en overskåret pulsåre indtil ambulancen kom og hentede det stakkels pigebarn, der i sin brandert havde skåret den over (på foden!), da hun var faldet oveni nogle glasskår. Og jeg scorede mig en fribillet ind til kilden, fordi jeg gik imellem et slagsmål mellem nogle steroidevrag og en uskyldig ung fyr, som fik et par albuer placeret i synet. En tilskuer synes det var så imponerende, at han valgte at give mig sin ene fribillet. Nem måde at spare 100 kr på