Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
mt^1 skrev:i søndag stod jeg og 5-6 andre (bla. Jacob Fra Paradise 08) UHHHH.. og kastede penge på jorden.. hvorfor har jeg ik' helt fundet ud af endnu.. men det kommer nok når jeg får snakket med de andre der også deltog i "legen"
SE MIG, RØR MIG ...
ps. så har jeg mødt whizler !
jeg kan sgu da også kaste penge på jorden? Kan endda samle dem op igen!
ok ok så får i den.. søndag var jeg til fodbold cup både med GLEAGER og JACOB fra Paradise 08... forsatan jeg er starfucker... det gør ondt men det er anerkendelse !
og Maunus tror faktisk ideen var noget med at de ik måttes samles op, i så fald sku man et eller andet.. det var ihvertfald noget rod til sidst.
mt^1 skrev:
og Maunus tror faktisk ideen var noget med at de ik måttes samles op, i så fald sku man et eller andet.. det var ihvertfald noget rod til sidst.
Små hjerner... Ja i kender resten
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Ham der butterskøn bor lige ved siden af mig, han sidder altid nede på gaden og slår løs på guitaren (når solen skinner). Faktisk ret god Nørrebro stil - ikke lige min musik, men stemningen er ikke til at tage fejl af.
FrZ skrev:Ham der butterskøn bor lige ved siden af mig, han sidder altid nede på gaden og slår løs på guitaren (når solen skinner). Faktisk ret god Nørrebro stil - ikke lige min musik, men stemningen er ikke til at tage fejl af.
Stakkels dig.. mere musikalsk forladt person skal man satme lede længe efter!
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
FrZ skrev:Ham der butterskøn bor lige ved siden af mig, han sidder altid nede på gaden og slår løs på guitaren (når solen skinner). Faktisk ret god Nørrebro stil - ikke lige min musik, men stemningen er ikke til at tage fejl af.
Stakkels dig.. mere musikalsk forladt person skal man satme lede længe efter!
Enig med Fair her, den lalleglade gøgler må gerne smutte tilbage til Jylland og indstille sin karriere.
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
tror det først gang jeg sådan RIGTIG har ondt af frz
Dj Pantheon skrev:Du skal ikke røre ham, så får du aids!
At røre ham er måske ikke helt nok. Men hvis han skærer pulsåren over, så skal du nok ikke være den der lægger et pres på. Jeg ville i hvert fald ikke gøre det.
@ TheJackal: ham "Fedeberg von Afro" har rent faktisk HIV.
At røre ham er måske ikke helt nok. Men hvis han skærer pulsåren over, så skal du nok ikke være den der lægger et pres på. Jeg ville i hvert fald ikke gøre det.
Ja det er jeg skam udemærket klar over... Men det gør sgu ikke min mindre.. tværtimod..!
Jeg synes det er umådeligt lavt at more sig på bekostning af andre folks sygdom!
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
Ja det er jeg skam udemærket klar over... Men det gør sgu ikke min mindre.. tværtimod..!
Jeg synes det er umådeligt lavt at more sig på bekostning af andre folks sygdom!
kunne ikke være mere enig, en ting er at ytre sig om mandens sangkundskaber eller mangel på samme men hvorfor begynde at blande sygdomsforhold ind i snakken.
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
Det er bare tyndt, lavt, umådelig groft og aldrig noget du ville sige i den virkelige verden, når du ikke har en skærm mellem dig og de andre - forhåbentligt.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.