Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Så hiver jeg denne tråd frem igen. Jeg ekspederede Tina Müller idag. Først kunne jeg ikke lige kende hende, udover hun virkelig er en høj flot blondine, som iøvrigt holder sig godt. Troede ikke hun havde rundede de 30 år. Men de andre styrtede hen, og fortalte hvem det var Hun virkede dog lidt "dum" og høre på..
amh skrev:Så hiver jeg denne tråd frem igen. Jeg ekspederede Tina Müller idag. Først kunne jeg ikke lige kende hende, udover hun virkelig er en høj flot blondine, som iøvrigt holder sig godt. Troede ikke hun havde rundede de 30 år. Men de andre styrtede hen, og fortalte hvem det var Hun virkede dog lidt "dum" og høre på..
Fik du solgt din PS3 til hende?
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
amh skrev:Så hiver jeg denne tråd frem igen. Jeg ekspederede Tina Müller idag. Først kunne jeg ikke lige kende hende, udover hun virkelig er en høj flot blondine, som iøvrigt holder sig godt. Troede ikke hun havde rundede de 30 år. Men de andre styrtede hen, og fortalte hvem det var Hun virkede dog lidt "dum" og høre på..
i søndag stod jeg og 5-6 andre (bla. Jacob Fra Paradise 08) UHHHH.. og kastede penge på jorden.. hvorfor har jeg ik' helt fundet ud af endnu.. men det kommer nok når jeg får snakket med de andre der også deltog i "legen"
mt^1 skrev:i søndag stod jeg og 5-6 andre (bla. Jacob Fra Paradise 08) UHHHH.. og kastede penge på jorden.. hvorfor har jeg ik' helt fundet ud af endnu.. men det kommer nok når jeg får snakket med de andre der også deltog i "legen"
SE MIG, RØR MIG ...
ps. så har jeg mødt whizler !
jeg kan sgu da også kaste penge på jorden? Kan endda samle dem op igen!